State: Texas City: Arlington Clear all filters (2 of 320 reviews match)
filters
State:
City:
Product:
Show
Nugenix's reply to:

Nugenix in Arlington, Texas - Needing to cancel my account

Germaine – Your account has been canceled. Should you want to contact us in the future please call 855-714-3234. Our number is on every page of our site and we even have a contact form on our site so that customers may contact us 24/7, we’re sorry that you missed both of these contact methods.
Review
#1231377 Review #1231377 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Perfectly happy with the product, but would much rather purchase from my local supplement store as and when I wish, the subscription also arrives well after a bottle has finished.Please inform me how to get my account cancelled without posting my personal details here for all to view online.

At this moment, I'm unable to find any detail of such on the website, or able to log into any form of account on the web site, not sure how you're able to process payments from me without any form of account set up, so would also like all my contact details scrubbed from your records.Thanks

Reason of review: Poor customer service.

Preferred solution: Let the company propose a solution.

I liked: Product.

I didn't like: Lack of information

Nugenix's reply to:

Nugenix in Arlington, Texas - Automatic Order Charged for after trial sample

Hi Dennis,

our records show that your accounts was canceled at your request when you emailed our customer service team. We received your return and you have been issued a full refund for the return.

Please don’t hesitate to contact us back if you have any further questions, we can be reached at 855-714-3234.
Review
#385524 Review #385524 is a subjective opinion of poster.
Loss
$75

Nugenix is supposedly a supplement pill to restore muscle tone etc in aging people. I paid "postage only" for a 14 day trial sample which done nothing for me.

The next thing I know they have charged my Visa/Bank card for $74.98 for a larger supply and mailed it to me.

These pills or supplements as they call them do nothing for me and I did not order any further dosages.

I want a refund immediately for this item and I will gladly send them back unopened. This is a scam and being on social security etc, it has overdrawn my bank account.

Contact Nugenix Customer Service

Mailing Address:
Nugenix
MS #730 913 West 2900 South
Salt Lake City, UT 84119
All Nugenix Contacts

Nugenix Most Helpful Reviews

More

Nugenix Products and Services Reviews