filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
Nugenix is sold in a variety of ways including at major retailers and through a trial program that as an optional subscription component. We’re sorry if you had an issue with the trial program. We offer a complete 30-day money back guarantee on all items bought...
Read more
San Diego, California
#803380
Nugenix's reply to:

We're sorry to hear the product didn't work for you. There are significant studies behind the active ingredients in Nugenix, such as Testofen and L-Citrulline. While the studies show great success, the product will not work for 100% of the people and may...
Read more
San Marcos, California
#789928
I gave their 14 day trial a shot; for just S&H. After 10-12 days...into the garbage. NG. I then received a second bottle (never ordered) and, for whatever reason, I didn't open it or throw out. My credit card statement came last week - $74.98 for that second bottle! I...
Read more
Anonymous
Gordon

The auto delivery scam is fraud at its best. I returned the follow-on bottle and have yet to receive any sort of refund.

Tequesta, Florida
I didn't like
  • Deceptive business practices
#786107

Other Product Review

Nugenix
#718215
I may be in the minority but I noticed a difference in my love mood...It might be psychological..I did smell like syrup and it's a little expensive
Comment Be the first to start a discussion
Show

Nugenix Free Trial Review

Nugenix
#680122
What kind of *** is this. It's not free if u pay for shipping and handling. You want me to try your product then send me a bottle. Their are two many bad reviews to trust your company.
Comment Be the first to start a discussion
Show

Testosterone Booster Review

Nugenix
#655375
it doesn't work. which it should especially for the price
Comment Be the first to start a discussion
Show

Testosterone Booster Review

Nugenix
#613022
Do not buy from this company. I didn't think this product Nugenix worked at all. And I tried to return the monthly shipments and they don't tell you but if it's 30 days before you send it back they won't accept it. And their customer service is rude. And, they won't let your speak to a supervisor they say their all in meetings. WHAT? Stay away from this company.
Comment Be the first to start a discussion
Show
Nugenix's reply to:

We're sorry to hear that your experience with the product was not postive. Nugenix is not a weight loss supplement, so we are not surprised you did not see significant weight loss. We do not advertise or try to market it as a weight loss supplement. The GNC...
Read more
Saratoga, California
#784471
Nugenix company took $74.98 out of my bank account without authorization from me. They will not refund my money and we did not order anything from them in months. This company is a scam. I have contacted the FBI fraud unit, BBB and my bank. Buyer BEWARE!!! The...
Read more
Anonymous
Anonymous

Thanks boobs2015, this was a credit card too my bank account. Come oiut from under your rpock and learn about how the real wold works. It will b. Sad day when someone steals f...

bobs2015
bobs2015

Remember this the next time you feel you should give some company access to your bank account. Always use a credit card when ordering online. This is how we learn.

Milton, Florida
I didn't like
  • Them taking money out of my bank account
#783683
I recently took advantage of Nugenix free 14 day trial sample all I had to do was pay for shipping and handling. I followed the directions and began using Nugenics....after seven days. Nothing. I truly mean I felt nothing different in any of the categories they said...
Read more
New York, New York
#781611

I ordered my "free trial." They NEVER sent it. *** me forgot to call in time to cancel (my bad), thinking I had 30 days. I got charged, and I called in as soon as I saw the charge. That operator told me I'd get my money put back into my account within 3-4 business...
Read more
Baxter, Minnesota
#780051
The product never been delivered to me and i been charged for the product so I try to call them but they never answer the phone number that they provide wich is 18557143234...
Read more
Anonymous
Anonymous

Must be a common practice w/them. Exact same thing happened to me!!

Anonymous
Anonymous

I was scammed too. I am willing to help. I am taking action. I did get my money back. If you are interested, I would like to speak with you. I will wait for your reply on this...

San Diego, California
#777965
Nugenix's reply to:

We're sorry you seemed to have an issue contacting us. Our phone number is on every bottle we send and on every page of our website. We also publicly list our returns address on our contact page, which is clickable from most any page of our website. In case you...
Read more
Union Star, Missouri
I didn't like
  • Scam
  • Ridiculous
#770693
So it seems everyone on here is lambasting Nugenix and their auto-billing policy, product, and customer service. I just have to be honest here, I had quite a simple, quick, and easy time canceling the free trial. I called 1-855-714-3234 and talked to Crystal, their CS...
Read more
Anonymous
Anonymous

Thank you for an intellectual review.

Eugene, Oregon
#769188