Product: Nugenix Supplement Clear all filters (9 of 9 reviews match)
Filter by rating
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

Nugenix in Louisville, Kentucky - Great service!!

They got shipping ahead by 2 months so i had too much supply..they gladly corrected error and will not send me any more product for 2 months.
View full review
Review
#1567576 Review #1567576 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Supplement
Pros
  • Product
Reason of review
Fast order processing

Nugenix - Extremely Satisfied Customer

Nugenix - Extremely Satisfied Customer
To view yourself at the age of 44 with the combination of Nugenix and exercise and to know what you are viewing is due to your own hormone production and not a synthetic testosterone shot is completely amazing and life changing! I've gone from 227 to 206 in 5 1/2 months using only nugenix,food and an occasional protien drink out of the machine at my gym. Nothing else, I promise you,if you merely get started by taking nugenix and incorperating a little cardio,weights if you choose but not even necessary depending on what it is you wish to do or how to feel you will ignite an unbelievable spark within! It's a tremendous product! Thank You very much!
View full review
Review
#1309379 Review #1309379 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Supplement
Reason of review
Good quality
Nugenix's reply to:

Nugenix - Unauthorized payment

Wilbert – Subsequent to posting this, we received your customer service inquiry through our text messaging platform. We show that we were able to cancel your account, stop your monthly shipment, and you were issued a full refund. If you need additional help, please don’t hesitate to contact us back directly at 855-714-3234
Review
#1193209 Review #1193209 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Supplement
Reason of review
Bad quality

Doesnt work, want my money back. That was meant for a household bill.

Not placebo costing 80.00. My phone # is 704-267-9999

Nugenix's reply to:

Nugenix - Not as expected

Thank you for giving our product a try, we’re very sorry to hear it did not work for you as you had hoped. We always recommend customers try our products for 4-6 weeks as some customers will take longer to experience benefits than others. Each of our retail partners also have return programs for customers who bought the product and did not experience the desired returns. We’d also be happy to send you an additional sample so you can try the product longer as we’re confident you will see the same results as so many others, simply contact us directly and we’d be glad to assist with setting that up.

Review
#1169946 Review #1169946 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Supplement
Reason of review
Not as described/ advertised

Picked a 14 day supply and was very very very dissapointed with results, did not give me energy that I was expecting and made getting an erection worse. Had no problem in that area before taking Nugenix pills now no feeling for sex. Ive taken cheaper testo products with real results.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Doesn't work

We’re sorry you didn’t see the benefits that thousands of other men see from using Nugenix. We do offer a money back guarantee. If you would like help with this guarantee, simply give us a call at 855-714-3234 and we’d be glad to help.
Review
#1117646 Review #1117646 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Supplement
Reason of review
Bad quality

Product doesnt work ... i feel the same

Nugenix - Amazing product

Well I take this product for 3 days and no difference. "Just for mates I am 27 and very sexually active, no probalems, just like extra." Well my wife hates it. We *** every night and I try to get her to the point where it feels so good it hurt, well on day for we did as normal, noticed no different, " I don't recall any of what follows, all what she told me." We need to throw those new pills away, she says I was rock hard all night and trying to *** her all. Night. She says she was sore but wishes she was able cuz she said it was harder then ever and at least 1/2 inch bigger and even a little thicker. (It's normally 7ins and average thickness) the price is too high but if it was a little lower I would by this product even at 27
View full review
Review
#1114330 Review #1114330 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Supplement
Reason of review
Good quality
Nugenix's reply to:

Nugenix - Supplement Review

Terry – Your account was canceled based on your request below and your account was proactively refunded based on your anticipated return, as you stated below. We would have appreciated if you had contacted us directly for customer service as it is much easier for us to handle these questions directly, and we would have been happy to tell you about our 30-day money back guarantee that would have entitled you to a refund regardless. If you need additional assistance, please don’t hesitate to contact us at 855-714-3234
Review
#979525 Review #979525 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Supplement
Reason of review
Bad quality

It don't work for me I don't feel. Anything at all no change I want my refund and you better give it back I don't like dishonest people cancel my contract Terry Xanthos 6932 138th St.Kew Gardens Hills New York 11367 do the right thing I sending it back return to sender closed bag

Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

All I can say is I noticed a difference in a few days.After 2 weeks, the difference is remarkable! My issues have been greatly relieved and so am I. One thing to note, however, is take it as directed. That means 3 capsules on an empty stomach with water. I take it in...
View full review
Review
#869178 Review #869178 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Supplement
Reason of review
Good quality
Nugenix's reply to:

Nugenix in Arlington, Texas - Automatic Order Charged for after trial sample

Hi Dennis,

our records show that your accounts was canceled at your request when you emailed our customer service team. We received your return and you have been issued a full refund for the return.

Please don’t hesitate to contact us back if you have any further questions, we can be reached at 855-714-3234.
Review
#385524 Review #385524 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Supplement
Loss
$75

Nugenix is supposedly a supplement pill to restore muscle tone etc in aging people. I paid "postage only" for a 14 day trial sample which done nothing for me.

The next thing I know they have charged my Visa/Bank card for $74.98 for a larger supply and mailed it to me.

These pills or supplements as they call them do nothing for me and I did not order any further dosages.

I want a refund immediately for this item and I will gladly send them back unopened. This is a scam and being on social security etc, it has overdrawn my bank account.

Nugenix Products and Services Reviews