Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancellation

Hi - Your account has been canceled and an automated email was sent to you confirming this cancellation as well. If you need any additional help, please don't hesitate to contact us at Support@nugenix.com
ID
#1996492 Review #1996492 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription
Loss
$75
Preferred solution
Full refund

I wish to cancel my subscription

Nugenix's reply to:

Nugenix - Will not cancel

Billy – Our records show your account was canceled about 8 minutes after submitting this post, when you called into our customer care center. As it stands now, the account is canceled and you will receive no further shipments. If you need any additional help, please don’t hesitate to call us back or email us at support@nugenix.com.
ID
#1814095 Review #1814095 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription
Loss
$300
Preferred solution
Full refund

They will not answer calls to cancel the subscription!! I have tried for months to cancel. Do not order this product if you are not prepared to pay twice a month 74.98 for a product your not happy with.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancellation

Walter – We’re terribly sorry to hear about your fire and wish you and your family the best. Our records do show we received your email and phone call, and that your account was canceled about 3 minutes before you submitted this posting. If we can help in any other way, please don’t hesitate to contact us back directly.
ID
#1716971 Review #1716971 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription

Struggling financially due to house fire.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel account

David – Your account has been canceled and you should received an automated email confirming the cancellation as well. Please don’t hesitate to reach back out to us if you need any further assistance.
ID
#1642421 Review #1642421 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription
Pros
  • This company is a ripoff
  • Just stop charging me
  • Product
Cons
  • I noticed nothing and i would like to cancel
  • Didnt work
Reason of review
Bad quality
Loss
$80
Preferred solution
Cancel my order

Not worth the money for the product

Nugenix's reply to:

Canceling nugenix

Yoel – it appears that you phoned into us before our customer care center opened this morning, we apologize for the inconvenience. We did receive your email and your account was canceled earlier this morning in accordance with email request. Please don’t hesitate to contact us back if you need further assistance.
ID
#1552506 Review #1552506 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription

i need to cancel my suscription and nobody answer the phone.

Nugenix's reply to:

Nugenix - I need to cancil my subscription/service agreement.

Michael – We’re sorry if there was any confusion about your order. You signed up for a trial of Nugenix, whereby at the end of the trial customers who do not cancel are placed into our auto replenishment program. Subsequent to your trial order, you also placed an order for several additional bottles, as a one time order. We have canceled your trial/auto-replenishment account for you after you contacted us. If you need any additional help, please don’t hesitate to contact us directly again.
ID
#1518880 Review #1518880 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription
Pros
  • Just stop charging me
Cons
  • Stop the charges
Reason of review
Problems with payment
Loss
$150
Preferred solution
Let the company propose a solution

This agreement has turned out to be very different from what I originally believed I was agreeing to, I thought I was paying you only $200 and yet you continuously charge me. I don't want that.

I never agreed to pay you more money, not knowingly. I need you to stop charging me. I need you to release me from my service agreement.

I need you to stop charging me money. I need to end my relationship with you.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Have taken three months worth. Doesn't work!

Mark – We have canceled your account for you, we’re very sorry you did not see the benefits you were hoping for with our product. Our records show you had corresponded with us before about your tracking information, but we never received any request from you to cancel. In the future, you can always contact us directly at 855-714-3234, email us at support@nugenix.com, or use your online portal to manage your own account.
ID
#1505481 Review #1505481 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription

Been trying to get you people to council my subscription!

Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel my order

Richard – We’re sorry you are not happy with the benefits of your product, but we’re more than happy to help. Your account has been canceled and if you need any additional assistance, please don’t hesitate to contact us back directly at 855-714-3234.
ID
#1500177 Review #1500177 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription

Am not happy with product

Nugenix's reply to:

Nugenix - Scamming thousands with fake subscriptions

Johnston – We’re sorry that you did not see results with our product, but we appreciate you giving us a try. Nugenix is sold in a variety of ways, including in major retailers, online from Amazon, or directly from us. When customers order directly from us they can choose to order a single bottle, a multiple bottle bundle that offers tiered discounts, or through our sample program. For customers who chose to try it through our sample program, they receive a true 14-day sample and are allowed 18 days to try the product. At the end of 18-days, customers who do not cancel are put into our monthly shipment program. They may cancel any time, hassle free, during or after the trial period without any future obligation We verify that every customer opts into this program when ordering the original sample and disclose all of the terms of the trial program. We also include a copy of the terms in the email receipt sent immediately after purchase, as well as a series of reminder emails before the first monthly shipment. We do also offer a 30-day money back guarantee. So should anyone receive a monthly supply they didn’t wish to keep or tried the product and it didn’t work for them, they can return it for a full refund. Even a completely used bottle.
ID
#1498987 Review #1498987 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription
Reason of review
On time delivery

Nugenix is a scam, they use the shadiest tactics to get people to unknowingly sign up for a 80 dollar per bottle subscription. They send packages without the Nugenix label so people open it, and when you try to return their product they abuse the USPS process and refuse to pay for a return label.

The USPS will refuse the opened package. Google to see how many people were scammed this way.

They refuse to pay return shipping.

They have found the tiniest loophole and they scam thousands of people this way. They will fight back with credit card companies when you file a dispute, so beware of this operation.

Other than that, the product did nothing for me, and it smells and tastes horrible and will stink up the entire room.

Nugenix Products and Services Reviews

Product or Service Reviews
Free Trial  1.7 62
Supplement  3.0 10
Customer Care  2.9 38
Shipping Service  3.0 6
Supplement Free Trial  1.5 37
Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel my subscription

Ryan – Not a problem, your account has been canceled. Please don’t hesitate to contact us directly if you need further assistance. We can be reached at 855-714-3234.
ID
#1263638 Review #1263638 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

How do I cancel my subscription

Nugenix's reply to:

Nugenix - I wanted to cancel suscription

James – Your account has been canceled. Should you need additional help or wish to reactivate in the future, please give us a call at 855-714-3234
ID
#1261309 Review #1261309 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I need to cancel subscription asap cant afford it for one...and im trying something different

Nugenix's reply to:

Nugenix - Did bot like how i was auto signed up for the product

We’d be more than happy to assist you with your account if you can contact us directly. We can be reach by calling 855-714-3234.
ID
#1220195 Review #1220195 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription
Reason of review
Order processing issue

Not enough money plus didnt really notice a difference

Nugenix's reply to:

I'd like to cancel my subscription to the nugenix

Devon - your account has been canceled. If you need additional help, please don’t hesitate to contact us back directly by calling 855-714-3234
ID
#1213638 Review #1213638 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Please call me at 719-429-3384 i need to cancel my subscription

Nugenix's reply to:

Nugenix - No service

Todd - our records indicate you were able to speak with someone, they canceled your account, stopped your monthly shipment from leaving, and you were issued a full refund. If you need additional assistance, please don’t hesitate to contact us back directly
ID
#1212803 Review #1212803 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Made call and they hung up. Need to cancel subscription. Will stop payment on my end.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel subscription

Your account has been canceled. If you need any further assistance, please don’t hesitate to contact us directly.
ID
#1181410 Review #1181410 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Subscription
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Called and canceled my subscription once before but still being billed. I would like to cancel and receive no further orders at this time thank you