Product: Nugenix Free Trial Clear all filters (48 of 48 reviews match)
Review Rating
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Nugenix's reply to:

Jorge – We’re sorry you had issues receiving the packages. Our records show you phoned in to us about 10 minutes before submitting this post and spoke with an agent. They canceled your account and provided you with both tracking numbers that show the packages were...
Read more
Product
Nugenix Free Trial
#1188773
Nugenix's reply to:

Russell – We’re sorry if you experienced a long hold time, that is very unusually, but occasionally we get a short term spike in call volume. We show you ended up speaking with a representative about 5 minutes after posting this and they were able to help you. If you...
Read more
Product
Nugenix Free Trial
#1180061
Nugenix's reply to:

In order to claim the trial you need to go to Nugenix.com/trial. The TV instructs people to send a text message to the number 42424 with the word club in the message. You will receive a response with the above link and some info on how to claim a trial
Read more
Product
Nugenix Free Trial
#1155389

Nugenix - Hopefully get money back

Didnt want to charged full price for it after trail.
Product
Nugenix Free Trial
#1153855
Show
Nugenix's reply to:

Not a problem, your account has been canceled
Read more
Product
Nugenix Free Trial
#1143744
Nugenix's reply to:

Matthew – Your account was canceled when you emailed us, a few minutes after making this posting. If you need additional assistance, please give us a call at 855-714-3234 and we’d be glad to help.
Read more
Product
Nugenix Free Trial
#1120422
Nugenix's reply to:

Nugenix - Bad experience here

All I did was slept!? Next thing I know I’m charged $75 from them!? I didn’t like the trial and now I’m charged $75!! Definite rip off, I’d advise everyone to stay away!!
Product
Nugenix Free Trial
#1119599
Show
Nugenix's reply to:

Troy – We’d be more than happy to assist you with this if you can contact us directly at 855-714-3234. Our records show you had not contacted us prior to this posting. Your account is now canceled and we’d be happy to help you with the return process if you can call...
Read more
Product
Nugenix Free Trial
#1099903
Nugenix's reply to:

Mark – Your account has been canceled. You did phone in, but we were closed due to the Labor Day holiday. At the end of our recording the call disconnected because we were closed, we’re sorry about the inconvenience of the holiday. If you need further assistance,...
Read more
Product
Nugenix Free Trial
#1096345
Nugenix's reply to:

Our records indicate you did not contact us prior to making this post, had you contacted us we would have been happy to assist you with your request. We have canceled your account for you and we would be more than happy to assist you with our money back guarantee so...
Read more
Product
Nugenix Free Trial
#1082895