Nugenix's reply to:

Nugenix - Took my money

Hi Albert – We’re glad that we were able to help you when you called in earlier. We show that your account was canceled and you were issued return instructions for a full refund. If you need any additional assistance, please don’t hesitate to call us back.
ID
#1497623 Review #1497623 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Reason of review
Problems with payment

Did not know i had a 30 day trail but everthing k thank u

Nugenix's reply to:

Nugenix - Did not work at all

Larry – It appears we received the email you send a few hours after making this posting. We canceled your account at your request and issued you return instructions and information on our money back guarantee in order to get a full refund. If you need any additional help, please don’t hesitate to contact us back directly.
ID
#1496317 Review #1496317 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Reason of review
Not as described/ advertised

Took the entire bottle that was a free trial sample pack and it did not affect me at all then I was shipped a new bottle unbeknownst to me then they charge my credit card and so I challenged that with my credit card company so I need to send your product back to you

Nugenix's reply to:

Nugenix - I canceled my order after free sample

Leroy – We show your account was canceled when you phoned into us, about 5 minutes after making this posting. We also show the representative was able to void your monthly shipment as well. As it stands now, your account has been canceled and you will not be billed or shipped anything other than the original trial. Should you need any additional help, please don’t hesitate to contact us back directly.
ID
#1495256 Review #1495256 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial

I canceled after free sample..one guys took 74.98 out my account i can't afford that...

Nugenix's reply to:

Free trial Nugenix

Derek – Your account has been canceled. You will not be shipped or billed anything other than your original trial. Please don’t hesitate to contact us back directly if you wish to reorder or reactivate in the future. Our number is 855-714-3234
ID
#1494591 Review #1494591 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Pros
  • Product
Cons
  • Auto order
Reason of review
Good quality

I got my Nugenix free trial and so far I like it. I want to cancel the auto ship though.

I am just going to buy as I can. The finances are tight right now and I don't want charges on my card every few weeks. My name is Derek TenEyck at 5136 Palo Alto Circle, Sparks, NV 89436. Email is dtct7072@att.net.

Please confirm that you are cancelling the auto renew of this product. Thank you

Nugenix's reply to:

Nugenix - Billing

George – We do show you called several months ago, Aug 2018, and canceled your account. However, you ordered again on Feb 21st, 2019. This is the first communication we have received from you since ordering again a few weeks ago. We have canceled your account for you and also stopped your pending charge for your upcoming monthly shipment. You are now canceled and will not receive a monthly shipment. Please contact us back directly if you need any additional assistance
ID
#1490503 Review #1490503 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Reason of review
Problems with payment

To whom it may concern, I would appreciate a response to this email because there was a charge on my banck acct from you all that shouldn't be I did not authorize any payment to be taking out of my account for anything. I requested a free trail a few weeks ago and the only charge it required was $4.00 for shipping so how is it I get charged $74 dollars out of my account, I called a few months back to request my card to be removed and that I no longer wanted to receive any more nutrigenix products so why is my card still on file to be chargde??

Nugenix's reply to:

Nugenix - Very unhappy

Julie - Your package was received back today, 2/20, from USPS and you were issued a full refund for this return. We're sorry for any delay, but unfortunately USPS doesn't guarantee the delivery date, so we refunded you as fast as we could once received. If you need any additional help, please don't hesitate to contact us back directly.
ID
#1473356 Review #1473356 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial

I saw commercial for free trial just pay shipping. Sounded good so I ordered one free trial for my husband payed the shipping.

Received the free trial and thought it was done. Well not a week or two goes by, and I receive another bottle in mail. Nugenix total I think. Well that same day I called and spoke to Eugene #625 and told him I didn't order that and didn't want it.

He said in the fine print, if you didn't cancel it would send one every month until I cancelled! He said no problem that I was to tape it closed, write return to sender and write below it some letters and numbers. That you would receive it back in a day or two and within 24 to 48 hrs that my money would go back on my card. Then I asked how much you charged me?

74.00 and change! That was last Saturday I sent it back. It is now the following Saturday no money refunded to my card! I called last Wednesday and Mike said he sees that I shipped it back, but that you haven't received it yet.

What's up I want my refund! Sincerely Julie and Ernest Alfano

Nugenix's reply to:

Nugenix - CANCEL MY SERVICE

Raul - Our records show that your account was canceled when you phoned into us yesterday. Please don’t hesitate to contact us back should you need any additional assistance.
ID
#1450883 Review #1450883 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial

I WANT TO CANCEL MY FREE TRIAL

Nugenix's reply to:

Nugenix - Sample

Thank you for your interest in Nugenix. We’d be more than happy to help you process an order for one of our samples. If you can give us a call at 855-714-3234 any one of our customer service agents can assist you with setting that up.
ID
#1374987 Review #1374987 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial

My husband would like to try the free sample. 4175541126

Nugenix's reply to:

Nugenix - I want a refund

Dennis – We have not received any communication from you, since ordering, prior to receiving this posting. We have canceled your account for you and you were sent an automatic confirmation as well. We’d be more than happy to help you with a full refund, simply give us a call at 855-714-3234
ID
#1356959 Review #1356959 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial

Billed after I cancelled my free trial

Nugenix's reply to:

Nugenix - Got scammed

David - We're very sorry to hear you had a negative experience. We offer our products for sale in a variety of ways, including bundled discounts, in major retail outlets, by the bottle, or on our trial program. We try and make our products available in whichever way the customer wants to purchase. Our trial program is a sample program that does have a continuity component if the trial is not canceled. Our records show you were able to call in, cancel your account, and get a refund. Should you need any additional help, please don't hesitate to contact us back.
ID
#1350355 Review #1350355 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Reason of review
Order processing issue
Loss
$75
Preferred solution
Full refund

I ordered just the free trial bottle and then started getting billed for more auto order and receiving bottles and being billed Contacted the company and was told to ship order back and they would credit my charges. this was total bogus.

Very misleading and done very suspiciously on their FREE TRIAL AD.I have read many other reviews since I noticed this and have seen numerous complaints of the same actions being done to other unsuspecting consumers.

These scams are far too many by companies like these and others and happens unfortunately was too often. The way they perform this misleading click and bait a person the buy an item and the actions that they and others need to be legally addrressed with severe consequences

Nugenix's reply to:

Nugenix - Please cancel my orders now and future

David - Your account has been canceled. Should you need any additional assistance, please don't hesitate to give us a call at 855-714-3234
ID
#1344034 Review #1344034 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$74
Preferred solution
Let the company propose a solution

I only wanted to try the product, please cancel any/all orders for this product..... David C..................

terrijaye5@aol.com

I received the original trial product and did not realized that you were going to automatically enroll me into a continuous purchase program... The product is being shipped to my home in Odenton, MD.... and I would like you to cease all product shipments now and in the future....

I'm not sure why you need more details, but this will fail to transmit until I have a minimum of 100 words.... I not sure how many words it takes to indicate my desire to just cancel any/all orders of your product.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Refund

Cindy – You ordered a trial on 6/27 and were billed for the monthly unit 19 days later on 7/26. When you phoned in the next day on the 17th your account was canceled. You were issued a refund when you phoned in on 7/25. Banks generally take 3-5 business days to process refunds back into accounts. Unfortunately banks do not process them as fast as they do debits. If you need additional assistance, please give us a call at 855-714-3234
ID
#1311905 Review #1311905 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Reason of review
Problems with payment

I am still waiting on my refund. I called last tuesday and was told it would be back in my account within 3 to 5 business days.

Well today is the 5th business day and i am still waiting for it. I will be visiting my bank come tomorrow and let them take over in getting my money back. I was under the impression that it was a free sample no strings attached. The lady i spoke to told me that u guys give people 18 days to cancel but it wasn't even 18 days from the date I ordered it that your company took my money out of my account without my permission.

I just want my money, the product didn't help anyway.

Also, not a very good way to try to get a consumer back by throwing in sarcasm on an e-mail. Calling me a pissed consumer is a bit understated after seeing the title of the e-mail.

Cindy Vance

937-313-6655

Nugenix's reply to:

Nugenix - Sign up only for free trial.

Herbert – Your account has been canceled and we’re sorry if there was any confusion. There is no box you can check when ordering the sample that allows you to indicate you already know you don’t want future orders. The only box present is one that states you acknowledge and understand the terms, and includes a copy of those. Customers who do not wish to receive future product may cancel their account ay any time, including during the 18 day trial period, and receive nothing else in the future.
ID
#1300505 Review #1300505 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Since i only signed up forvyou free trial sample. Ticked the no option for the first order.

Why am i recieving another bottle and youre charging my account.

I didnt order a month supply. So i will return your product and you will reimburse my account.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Did not order

Rudy - your account has been canceled. In the future, should you need any assistance with your account, please contact us directly at 855-714-3234
ID
#1275953 Review #1275953 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Reason of review
Problems with payment

I did not order any of these pills i had got a free trial but nothing else do not try to take any more money out my account i will keep a record of this text for my records june 9Th 2018

Nugenix's reply to:

Nugenix - I called and cancelled my free subscription and they still c

Tory - your account is indeed canceled. Our credit card processing company experienced a small error and you were indeed billed. Our quality control team quickly found the error and your charge was voided. We apologize for this inconvenience. Your account still and will stay canceled. Should you need any additional help, please don’t hesitate to reach out to us.
ID
#1272103 Review #1272103 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I called and talked to a man who tried to get me to purchase additional products I told him I did not want to participate in the program and that I wanted to cancel my free trial and keep my sample free of charge he kept trying to get me to buy stuff I told him no and then he finally said that he cancelled my free subscription and I could keep my bottle free of charge but then I receive an email today that just said that I got charged $75