Nugenix - 2 SAMPLES, 1 CANCELLATION

I received a sample of both the original product and total while also purchasing the vitamins, which taste terrible. I called to cancel both, but she only cancelled one. I immediately returned the product. Called yesterday and had to give the tracking number which they do not note and you must give each call. They've had the product since the 15th without a refund. Called yesterday and was told any further delay would be my banks process time. Just got off the phone with my bank and no attempt has been made to send my money back. If this doesn't deserve a proper expedited refund then nothing does. Terrible customer service and over 30 minutes spent on the phone with nothing but bull and repeatedly asking for the tracking # though it's been there for 11 days now. Don't mess around with "free" samples!
View full review
ID
#1480598 Review #1480598 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Nugenix's reply to:

Nugenix - Horrible attitudes

Hi Derek – We’re sorry you had a bad experience. Is it possible you are confusing us with a different company? We do show you ordered from us online, but our records indicate that we have not received any communication from you, phone or otherwise, since you placed your order. Should you need any help, you can email us at support@nugenix.com and we’d be glad to assist you.
ID
#1456538 Review #1456538 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Poor customer service

Not very polite over phone

Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancellation

Dontroy - We’re very sorry your call was dropped. Our records do show though, that the agent you spoke with cancelled your account when you phoned in yesterday, and an automated email confirming your cancellation was sent as well. Please let us know if you need any additional assistance.
ID
#1450949 Review #1450949 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care

Call dropped while in process of cancellation

Nugenix's reply to:

Nugenix - I want to cancel my my subscription

Albert – Your account was canceled this morning when our customer service team received your cancellation request through our website contact form. You should have received an automated email message confirming this as well. Please don’t hesitate to reach back out to us if you need further assistance.
ID
#1400078 Review #1400078 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Poor customer service

I need to speak to representative cuz apparently a customer service don't want to work

Nugenix - Great customer service.

Young lady was friendly, knowledgeable, Anna very helpful. Like
View full review
Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1325140 Review #1325140 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Poor customer service
Nugenix's reply to:

Nugenix Testosterone Booster Supplement Review

Joseph – Your package was actually pulled from the warehouse as it was being loaded on the postal truck and a full refund was issued yesterday morning, a few minutes after you phoned in for the first time.
ID
#1300789 Review #1300789 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Poor customer service

Said they had no proof that i called and while i was on the phone talking to them they hung up so mistakes do happen so i dont know what to tell ya and now they are gonna say i gotta wait 90 days to get my money

Nugenix - Very positive

Very pleased with the service i recieved over the phone. The representative was very respectful.
View full review
Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1261511 Review #1261511 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Good customer service

Nugenix - Very understanding

Two seperate times i have delt with customer service and i am very pleased with the help i have recieved
View full review
ID
#1244639 Review #1244639 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Good customer service
Dave – We have canceled your account for you. The number you provided, 2776993, was your order ID. You attempted to phone us after hours when we were closed, which is why you did not get a live person. We’re open 9am-9PM EST Monday – Friday, Saturday 10am-6:30PM EST,...
View full review
ID
#1235160 Review #1235160 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care

Nugenix - Stop order

Laila was EXTREMELY helpful and professional and handled my problem in a timely manner
View full review
Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1225986 Review #1225986 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Good customer service

Nugenix - Laura is amazing

Polite professional and courteous Laura is a tremendous asset to your company
View full review
Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1213485 Review #1213485 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Good customer service
Nugenix's reply to:

Nugenix - WENT VERY WELL

We’re glad that we were able to help you. Please don’t hesitate to contact us back if you need any additional assistance.
ID
#1211101 Review #1211101 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Fair pricing

Was going to cancel and she offered me a better price so I'm sticking with it

Nugenix's reply to:

Kenneth – It appears you tried to contact us prior to us opening. Our records indicate that after posting this, you tried us back when we were open and you were able to get service. Your account was canceled and you should have received an automatic email...
View full review
ID
#1200329 Review #1200329 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel my shipments

Richard – We received your email on 2/21 and replied within a few minutes of receiving it. Your account was canceled, the charge from that day was refund and the shipment stopped. We also sent you return instructions for any bottles that you might want to return. If you need any additional help, you can email us at support@nugenix.com or by calling 855-714-3234
ID
#1194216 Review #1194216 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

How can i cancel my order by I have tried for some time to call but i never seem to get an answer i just got hit again for another shipment and this has to stop can anyone give me a number thst a person is on the other end to answer? I have bern trying to cancel this since December and eoukd really like my money back i still have the up opened bottles which i would gladly return Thank you

Nugenix's reply to:

Nugenix - Subscription cancellation

Jason - your account has been canceled, your monthly shipment was stopped and you have been issued a refund. If you need additional assistance, please contact us directly by calling 855-714-3234
ID
#1189735 Review #1189735 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I need to have my subscription cancelled I submitted an email request 3 days ago however I was billed today I need that amount refunded as soon as possible and my subscription cancel that thank you for the free sample I may wish to pursue a purchase in the future. Jason MacLean 2721 Unity Tree Drive Edgewater Florida 32141 phone number 386 847 7402 thank you