Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel order

Rory – Our records show we received your email asking to asking, your account was canceled and your monthly shipment was stopped before shipping. If you need anything else, please don’t hesitate to contact us back directly.
ID
#1920426 Review #1920426 is a subjective opinion of poster.
Loss
$59
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer

I paid for the free sample shipping and opted for you an additional $29 and change add on which i dont see the charge for that. Thats it no way did i opt for any other addition anything

User's recommendation: Read the fine print its all a scam.

Nugenix - Professional an quick

Product wasnt for me disliked
View full review
ID
#1771447 Review #1771447 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised
Nugenix's reply to:

Nugenix - Saw no changes

James – We’re very sorry to hear about your diagnosis. We have canceled your account for you and wish you the best with your treatment.
ID
#1678737 Review #1678737 is a subjective opinion of poster.

I found out I have cancer and choose not to use this product

Nugenix's reply to:

Nugenix - To change my order

Benton – We’re sorry you had trouble getting through to us. Our customer care center opens at 6am PST/9am EST, which is what the recording says. You called in a few minutes before 9AM EST, just before we opened which is why you heard the message. We show you phoned back at 9:01AM and were able to speak with an agent immediately who helped you update your order. If you need anything else, please don’t hesitate to contact us back again.
ID
#1659071 Review #1659071 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Didnt work
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Talk to a representative

Your after business ours recording is on during business hours.

Nugenix's reply to:

Canceling nugenix

Yoel – it appears that you phoned into us before our customer care center opened this morning, we apologize for the inconvenience. We did receive your email and your account was canceled earlier this morning in accordance with email request. Please don’t hesitate to contact us back if you need further assistance.
ID
#1552506 Review #1552506 is a subjective opinion of poster.

i need to cancel my suscription and nobody answer the phone.

Nugenix - Great!

Cancelled Nugenix and order Total T
View full review
ID
#1524825 Review #1524825 is a subjective opinion of poster.
Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel my order

Richard – We’re sorry you are not happy with the benefits of your product, but we’re more than happy to help. Your account has been canceled and if you need any additional assistance, please don’t hesitate to contact us back directly at 855-714-3234.
ID
#1500177 Review #1500177 is a subjective opinion of poster.

Am not happy with product

Nugenix's reply to:

Free trial Nugenix

Derek – Your account has been canceled. You will not be shipped or billed anything other than your original trial. Please don’t hesitate to contact us back directly if you wish to reorder or reactivate in the future. Our number is 855-714-3234
ID
#1494591 Review #1494591 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Product
Cons
  • Auto order
Reason of review
Good quality

I got my Nugenix free trial and so far I like it. I want to cancel the auto ship though.

I am just going to buy as I can. The finances are tight right now and I don't want charges on my card every few weeks. My name is Derek TenEyck at 5136 Palo Alto Circle, Sparks, NV 89436. Email is dtct7072@att.net.

Please confirm that you are cancelling the auto renew of this product. Thank you

Nugenix's reply to:

I have been taking one ultimate nugenix tablet per day for months with no off time. Is that harmful?

Thank you for being a Nugenix customer. While we always recommend taking the suggested dose, which in this case is 4 tablets daily, taking 1 tablet daily continuously, should not pose any problems for you.
ID
#1487533 Review #1487533 is a subjective opinion of poster.

No complaints. Just want to know if it raises estrogen or if it's harmful or just a bad idea.

Contact Nugenix Customer Service

Website:
www.nugenix.com
Mailing Address:
2323 South 3600 West
West Valley City, Utah 84119
United States
Contact Nugenix Customer Service

Nugenix Products and Services Reviews

Latest Question

Nugenix Questions
Nugenix's reply to:

Nugenix - Issue not resolved

Ronnie – We’re very sorry you were not able to process your order and had a poor experience. After reviewing your account, it appears your card was declined by our fraud filtering due to the card type. We’ve had recent issues with fraud and our payment processer does not allow us to process certain card typed and it appears the card you tried to use fell into one of those buckets. If you would like to try again with a different card, we’d be more than happy to try and help you process an order.
ID
#1482380 Review #1482380 is a subjective opinion of poster.

I made a call to customer service and they could not resolve my issue with trying to pay with a PayPal debit card sooo with that being said I would not recommend this to none of my friends or family

Nugenix's reply to:

Nugenix - HORRIBLE EXPERIENCE, LIKED THE PRODUCT THOUGH

Benjamin – We’re very glad to hear it is working for you, but very sorry your experience has not been great. It appears you may have called when we were closed which is why you thought you were put on a long hold. We show the email address you used for this posting matches the one on file, so you should be able to log into your customer portal just fine. If you need help, please contact us directly at 855-714-3234, email us at support@nugenix.com, or you can even use our texting service https://www.nugenix.com/contact

ID
#1308061 Review #1308061 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Product
Cons
  • I feel scammed
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$75
Preferred solution
Full refund

Got the trail and never received a confirmation email. Every time I called I got put on hold for the longest wait time.

It's been 18 days and now I have a $75 charge to my account. By the way, the website does not even recognize my email that I gave in the beginning. It will let me go through the steps again for another new trail period. The sad thing is that the product actually works and I saw results just in the short time that I was taking the supplement.

It does give you more energy and a good energy level for working out (I'm in my late 30's) after working all day.

If I can straighten out the $75 charge to my account, I will more than likely use the product.

If not, I will discontinue using just for the simple fact of the struggle it has been for the charge to my card.

Word to the wise. If you want to try the product just go to a store and buy a bottle for $50 +/-.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Unauthorized charges

Michael – We’re very sorry to hear you did not have a positive experience. Subsequent to your posting of this review, you gave us a call about 25 minutes later and spoke with an agent. The agent was able to help you with your account and you were issued a refund. Should you need additional assistance, please don’t hesitate to give us a call back directly.
ID
#1232076 Review #1232076 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

When I talked to the girl on the phone I specifically asked her if there would be any future charges on my card, and she said no. I wake up this morning, and check my bank account, and there is a charge of 74.98 on my account.

I did not authorize this!

If this does not get reversed immediately I will call the bank and file for fraud against your company! The ball is in your court.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Did bot like how i was auto signed up for the product

We’d be more than happy to assist you with your account if you can contact us directly. We can be reach by calling 855-714-3234.
ID
#1220195 Review #1220195 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue

Not enough money plus didnt really notice a difference

Nugenix's reply to:

Nugenix - Pissed

Fabian – Our records indiciate you signed up for a trial on Aug 16th online. You called us on Aug 31st, you were offered a lower price on future purchases and your trial period was extended out to Nov 3rd. You called back in to us on Nov 7th and your account was canceled. We also show that you were issued a full refund on 11/9.
ID
#1127590 Review #1127590 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

At first i bought it in amazon for 39.99+shipping Then you contact me for enrolling in you program for 49.99 i said No Then a woman told me how about it for 45 dlls including SnH and said probably by dec. Be cause i could cancel any time, but next thing i saw this morning bang!!!!

49.99 and not even confirming with me? Thats not very nice.

any way i will send it back a soon as i get it. Thank you

Nugenix's reply to:

Nugenix customer service

Jair – Our records indicate you phoned in to us and were able to speak with a representative. We show the representative canceled your account and also gave you return instructions on how you can receive a full refund through our money back guarantee. If you need further help with your return or your account general, we’d be happy to assist you if you can give us a call at 855-714-3234
ID
#1081708 Review #1081708 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Very awful experience
  • Very awful experience i feel scammed
Reason of review
Order processing issue
Loss
$150
Preferred solution
Full refund

so I ordered a trial for 15 days, after they trial they just keep sending more bottles and charge more for the product, then I call and tell them about it and they said that it is my fault because I should have check my promotions email because they send it there, I get about 200 emails a day in the "promotions" sections, well how about you ask the custumer before just sending an 85 dollar product without his permission and making them go trough a lot of trouble, terrible service. then the product its really not that special it is just like must other test boots. nothing special and the price is high