Rating: 2 Stars Clear all filters (21 of 320 reviews match)
Filter by rating
filters
Product:
Show
Rating:

Tried nugenix and i did not do well. diarrhea.

I tried nugenix on Monday April 22,2019; April 23, 2019: and April 24, 2019 according to the label directions. I had two capsules with food at noon on each day. The early morning of April 25th,2019 I had the worst case of diarrhea I experienced. The diarrhea lasted for four days. I thought I had contracted e.coli through a food I had eaten. Luckily my wife had consumed the same foods I had so epidemiologically I was able to discount the probability of diarrhea being caused by food. The Lot number on the bottle is 9011420, exp: 02/21. The diarrhea is beginning to subside with help of a daily dose of Imodium.
View full review
Review
#1529936 Review #1529936 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
Loss
$800
Preferred solution
Let the company propose a solution
Scott – Our records show that your account was canceled a few minutes after making this post when you phoned into our support center. If you need any additional help, please don’t hesitate to contact us back directly again.
View full review
Review
#1524754 Review #1524754 is a subjective opinion of poster.
I received a sample of both the original product and total while also purchasing the vitamins, which taste terrible. I called to cancel both, but she only cancelled one. I immediately returned the product. Called yesterday and had to give the tracking number which they...
View full review
Review
#1480598 Review #1480598 is a subjective opinion of poster.
Nugenix's reply to:

Julie - Your package was received back today, 2/20, from USPS and you were issued a full refund for this return. We're sorry for any delay, but unfortunately USPS doesn't guarantee the delivery date, so we refunded you as fast as we could once received. If...
View full review
Review
#1473356 Review #1473356 is a subjective opinion of poster.
Nugenix's reply to:

Nugenix - Scammers

Caleb – We do not show an order in our system for you. All sample orders ship to the customer within 24-48 hours, with minor exceptions for some holidays. If you have an issue with an order, please call us at 855-714-3234
Review
#1313351 Review #1313351 is a subjective opinion of poster.

Good way to soccer people into making money. Pay for shipping and never get your product. Very clever

Nugenix's reply to:

Nugenix in Salt Lake City, Utah - Charged $70 after "Free no obligation Trail" and refusal of autorenewal!!!!!!!!!

Robert – We’re sorry you were surprised by your monthly supply. The 18-day trial program is one whereby at the end of the 18 day trial period, customers who do not cancel their accounts are put into our monthly subscription program. We disclose all aspects of this on the checkout page and require all customers to check a box stating they have read and agree to this before they can complete their order. We also include a copy of the terms in the email receipt sent immediately after purchase. In regards to an email you might have received, we do not send any emails with the text or headline “Free, no obligation trial”. We offer a full money back guarantee so simply give us a call at 855-714-3234 and we’d be glad to help you return your most recent shipment for a full refund.
Review
#1282152 Review #1282152 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Very awful experience i feel scammed
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$70
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Trial autorenewal Scam

Received an email from Nugenix for their "Free, no obligation Trial". Said No charges would be put on my card.

I just received another bottle of their "Testosterone Booster" in the mail that 1- I DIDN"T ORDER, 2- They charged me over $70 for it. When I orginally resonded to the email from NUGENIX for their free tril offer, I read the fine print and checked the proper box that said I did not want to autorenew my "trial" and yet here I am out over $70 for something that is really just a vitamin after reading the ingredients. Also the fine print says in order for this to work, you must be involved in a rigorus workout program. Anyone that's done any research knows that working out rigorusly alone causes a rise in a mans testosterone level.

This is nothing more then a scam for over priced vitamins!!!! I'm going to be calling their CSR line to have a "discussion" about this wrongful charge. Just wish I hadn't used my debit card and used my credit card instead (alot easier to dispute a charge)!! Now I have to ask a company that apparently scams people, for my money back.

No, I don't expect them to refund my wrongfully taken money. Why should they? It would cost me far more in time and money to sue them then to write off $70+, but I have lots of free time on my hands due to being disabled, so the entire internet is going to be hearing my story, unless I get my $$$ back immediatly, along with an apology!! BTW, the bottle they sent and that I never ordered, is upopened and ready for return if needed.

If they don't request it, I will just throw them away as I already am under a nutritionists guidelines for supplements intake (no she wasn't happy I ordered them either). Is there ANY company out there not trying to screw the public, let alone disabled people out of $$$ these days?? I hope to update with better news.

Thanks... :)

Nugenix's reply to:

Nugenix - Shady.

Danielle – We’re very sorry to hear that he was enjoying the product, but you all had a negative experience. We make Nugenix available for purchase in a variety of ways including through a trial program and in major retailers like GNC. While we are not owned by GNC, we are affiliated with them because our products have been sold there for the last 6 years. In regards to the trial program, we offer this so customers have a chance to try it before they buy it. Prior to being able to complete your order, we disclose all terms of the trial program, including how to cancel, in normal size font, directly above the purchase button. We also require all customers to check a box stating they have read and agree to these terms before they can complete their order. Additionally, we include a copy of the terms in the email receipt and as well as sending a series of reminder emails prior to the first purchase. We allow customers to contact us/cancel their accounts either by calling, texting, emailing, online contact form, online chat support, Facebook message, and our 24/7 online customer portal. We try and make our program as easy as possible for customers. We are sorry that you were surprised by your first monthly charge, but we are glad that we were able to help you immediately to cancel your account, stop your shipment, and issue you a refund. If you need additional help, please don’t hesitate to contact us back directly.
Review
#1237021 Review #1237021 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$75
Preferred solution
Full refund
Tags
  • trial offer
  • unauthorized credit card charge
  • Scam

I don't like to write negative reviews about companies unless they REALLY deserve it since I know that reviews can really make an impact on a company's reputation. That being said I am deeply dissatisfied with NUGENIX's shady tactics - There is a commercial out there which indicates you can try NUGENIX no strings attached by texting them and then they will send you a sample for FREE.

My husband wanted to try it as he was starting a new diet and workout routine and it seemed like a legitimate way for him to increase his energy levels - or at least it was worth a try for free. Also, for some reason I thought they were affiliated with GNC and that it would be safe to order the "free" trial.

I should have been skeptical when it asked me to provide my credit card for shipping. But I thought, hey, that is probably reasonable and my husband wanted to try it.

We received the sample very quickly and my husband had been using it (I don't know if he had any positive experience with it and that is not what this review is about).

I didn't think much else about NUGENIX until I woke up this morning with an alert on my bank account that a (approx) $75.00 charge had been deducted by NUGENIX. This (sadly) almost overdraft my account and I had not authorized the charge so I was extremely upset. It was too early to call, so I looked up reviews and found the other ones here that state the same sort of thing about fraudulent charges. Then I reviewed the "welcome" emails that I had gotten after signing up for the trial and at the VERY bottom in MINISCULE print there was a disclaimer that I would have to cancel within (18?) days or they would charge me full price for the product and continue to do so.

That is crazy, because when I signed up for the "free" trial it asked me if I was sure that I didn't want to go ahead and place an order for their product for a discounted rate? I said No, thanks. So WHY IN THE HECK would I want it at the full (ridiculous) price.

Of course, these shady tactics are necessary if your product can't speak for itself - a truly worthwhile product would not need to be peddled in such an unsavory manner.

So upset.

Good news is when I called the number and voiced my concerns they did immediately offer to refund my money. But now I have to wait on my bank with my super low balance so not cool NUGENIX, not cool.

Be warned.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Unable to cancel auto ship

Dave – We have canceled your account for you. The number you provided, 2776993, was your order ID. You attempted to phone us after hours when we were closed, which is why you did not get a live person. We’re open 9am-9PM EST Monday – Friday, Saturday 10am-6:30PM EST, and Sunday 10am-4PM EST. We also offer support via text, email, and our online portal. If you give us a call directly, we’d be more than happy to help you return any packages you have that you do not need. We offer a money back guarantee to all customers.
Review
#1235160 Review #1235160 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Feeling like i have been scammed
Reason of review
Cannot cancel auto ship
Loss
$150
Preferred solution
Full refund

I was billed for 3 shipments after requesting auto ship be canceled. Now I cannot get in touch with anybody at the 8882285146 phone number. I have 3 unopened packages and am out close to 150 bucks. Who can I talk to that will help me, I cannot afford to keep paying so much money for something I do not use.

The only identifying thing that is common on all of the packages is the number 27769937, I feel like I have been duped and am not happy at all.

Reputable companies don't make it so hard to speak to a live person. I must have totally missed the auto ship agreement when I signed up for the free trial, after the first month I stopped using the product, now all I want to do is cancel.

Can somebody please help.

Nugenix's reply to:

Nugenix - This is really terrible

Geoffrey – We have canceled your account for you. We offer a full money back guarantee to all customers. If you would like to return your most recent shipment, simply give us a call and we’d be glad to assist you, 855-714-3234
Review
#1234710 Review #1234710 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I have an order that was sent to me authorized I want my money back I don't want the product I'm going to contact my bank and also going to contact my lawyer

Contact Nugenix Customer Service

Mailing Address:
Nugenix
MS #730 913 West 2900 South
Salt Lake City, UT 84119
All Nugenix Contacts

Nugenix Most Helpful Reviews

More

Nugenix Products and Services Reviews

Nugenix's reply to:

Nugenix in Arlington, Texas - Needing to cancel my account

Germaine – Your account has been canceled. Should you want to contact us in the future please call 855-714-3234. Our number is on every page of our site and we even have a contact form on our site so that customers may contact us 24/7, we’re sorry that you missed both of these contact methods.
Review
#1231377 Review #1231377 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Perfectly happy with the product, but would much rather purchase from my local supplement store as and when I wish, the subscription also arrives well after a bottle has finished.Please inform me how to get my account cancelled without posting my personal details here for all to view online.

At this moment, I'm unable to find any detail of such on the website, or able to log into any form of account on the web site, not sure how you're able to process payments from me without any form of account set up, so would also like all my contact details scrubbed from your records.Thanks

Reason of review: Poor customer service.

Preferred solution: Let the company propose a solution.

I liked: Product.

I didn't like: Lack of information