Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel my subscription!

William – Your account was canceled when you phoned into us about 5 minutes before making this posting. It appears the call got disconnected before it could finish, but the representative processed your cancellation request that was still within the trial period. You were also emailed a confirmation of your cancellation. Please don’t hesitate to contact us back if you need any further assistance.
ID
#1462196 Review #1462196 is a subjective opinion of poster.

I will notify my creditors not to pay this subscription! Thank you!

Nugenix's reply to:

Nugenix - Horrible attitudes

Hi Derek – We’re sorry you had a bad experience. Is it possible you are confusing us with a different company? We do show you ordered from us online, but our records indicate that we have not received any communication from you, phone or otherwise, since you placed your order. Should you need any help, you can email us at support@nugenix.com and we’d be glad to assist you.
ID
#1456538 Review #1456538 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service

Not very polite over phone

Nugenix's reply to:

Nugenix - I want my money back......

Tasha – Our records show that you contacted us, for the first time, about an hour after making this posting. The representative you spoke with was able to cancel your account and void your order from that day. No charge will post to your account and no product will ship to you. Should you need additional assistance, please don’t hesitate to contact us back directly.
ID
#1455296 Review #1455296 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

That is a free trial...that was not suppoosed be charge.....if I don't get my money back.....I am going to report y'all.....

Nugenix's reply to:

Nugenix - Money back bottom of bottle return scam

Christian – Your account was canceled on 12/22 when you phoned in to us. The representative that canceled your account also let you know about our 30-day money back guarantee so that if you wanted to continue to use it and still didn’t like it, you can always return it for a full refund. You said you would try that. You phoned us back this month outside of the 30-day period and asked to return it for a full refund. The representative informed you that it was outside of the 30-day return window, which has nothing to do with you cancelling the account. However, a few minutes later a manager approved your return and emailed you the return instructions, allowing for an extension on our 30-day money back guarantee. As soon as we receive the return you’ll be issued a full refund. Please don’t hesitate to contact us back if you have any further questions.
ID
#1455179 Review #1455179 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • I feel scammed
  • Very awful experience i feel scammed
  • Lack of knowledge of policy
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$75
Preferred solution
Full refund

I had called to cancel membership and inquire about return when i recieved my 30 day supply of nugenix. I was told to return bottle after 30 days of use to recieved a full refund.

All I wanted is the free trail not a subscription and was not allowed to cancel after free trail was sent. Besides being over charge for the same product I can get at GNC for much less I was lied to about money back guarantee.

At no point did the sales person say i can not return the bottle if i cancel membership. you can reach me 310 491 6071 or djayon@yahoo.com if you would like to make good on you claim money back guarantee.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancellation

Dontroy - We’re very sorry your call was dropped. Our records do show though, that the agent you spoke with cancelled your account when you phoned in yesterday, and an automated email confirming your cancellation was sent as well. Please let us know if you need any additional assistance.
ID
#1450949 Review #1450949 is a subjective opinion of poster.

Call dropped while in process of cancellation

Nugenix's reply to:

Nugenix - CANCEL MY SERVICE

Raul - Our records show that your account was canceled when you phoned into us yesterday. Please don’t hesitate to contact us back should you need any additional assistance.
ID
#1450883 Review #1450883 is a subjective opinion of poster.

I WANT TO CANCEL MY FREE TRIAL

Nugenix - Everything is fine now

I was auto signed up for recurring payment I didn’t want
View full review
ID
#1446240 Review #1446240 is a subjective opinion of poster.
Location
Houston, Texas
Reason of review
Problems with payment
Nugenix's reply to:

Nugenix - I got the free trial bottle just to have I am disabled I cant work out yet and I didnt authorize the sale of more than the complementary bottle.

Andrew - Your account has been canceled and you were issued a full refund earlier today. Please don’t hesitate to contact us back if you have any additional questions.
ID
#1446155 Review #1446155 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

I returned the delivered bottle now awaiting the refund.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Refund

Sylvia - We’d be more than happy to assist you with your refund. We are unable to locate an account with the information you used to make this posting. If you can contact us directly at 855-714-3234, we’d be more than happy to assist you with this request.
ID
#1426320 Review #1426320 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I sent the pills back I need my refund

Nugenix's reply to:

Nugenix - Not really

Antwuan – Our records show that shortly after you called into our customer care center yesterday, you were issued a full refund for the charge in question. If you need any additional help, please don’t hesitate to contact us back directly.
ID
#1422803 Review #1422803 is a subjective opinion of poster.

Got charged for something didn't o%der waiting for refund on my card

Nugenix's reply to:

Nugenix complications

Hi Willy – Our records show your account was canceled when you phoned into us, about an hour after making this posting. If you need any additional assistance, please don’t hesitate to contact us back directly.
ID
#1420595 Review #1420595 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Celiac disease with an enlarged prostrate

I have celiac disease and complications with my prostate. I must therefore cancel my standing order for Nugenix effective immideatly.

*** Raymond Sjolund

Box 394

Queen Charlotte BC V0T 1 S0

Nugenix's reply to:

Nugenix - Shipping

Hi Richard – We show your package was delivered on 12/8. It also appears you contacted us and we provided you the tracking information. Please let us know if you need any further assistance.
ID
#1418199 Review #1418199 is a subjective opinion of poster.

I gave y’all the wrong email and I’ve order the Nugenix and trying to found out when will it be here

Nugenix - No review today

Not working today do to the holidays
View full review
ID
#1405880 Review #1405880 is a subjective opinion of poster.
Location
Providence, Rhode Island
Nugenix's reply to:

Nugenix - I want to cancel my my subscription

Albert – Your account was canceled this morning when our customer service team received your cancellation request through our website contact form. You should have received an automated email message confirming this as well. Please don’t hesitate to reach back out to us if you need further assistance.
ID
#1400078 Review #1400078 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service

I need to speak to representative cuz apparently a customer service don't want to work

Nugenix - Updated my new address and email

My phone dropped the call twice but was finally able to get all my information updated
View full review
ID
#1396325 Review #1396325 is a subjective opinion of poster.
Location
Everett, Washington