Nugenix - Great!

Cancelled Nugenix and order Total T
View full review
ID
#1524825 Review #1524825 is a subjective opinion of poster.
Nugenix's reply to:

Nugenix - Stop sending this product

Scott – Our records show that your account was canceled a few minutes after making this post when you phoned into our support center. If you need any additional help, please don’t hesitate to contact us back directly again.
ID
#1524754 Review #1524754 is a subjective opinion of poster.

I dont want any more products charged to my bank account. I have two unopened containers.

Nugenix's reply to:

Nugenix - I ordered a free sample !

Mitch – Nugenix is sold in a variety of ways, including in major retail stores, straight from us, and through our trial program. At the end of the trial program, customers who do not opt out are placed into a monthly replenishment program, which is why you received the shipment that you did. We disclose all of this in order process for the trial, as well as the email receipts, and reminder emails before the first monthly shipment. Our records do show you called in, canceled your account, and were issued instructions for a full refund as we offer a money back guarantee. Please don’t hesitate to contact us back if you need any further assistance.
ID
#1524513 Review #1524513 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$74
Preferred solution
Full refund

After receiving my free sample of nugenix i started being billed for a product i didn't want and never gave authorization to have it drafted out of my account. This is a total scam by nugenix, do not ever try a free sample they will start billing your account without you not knowing about it unless you check your account regularly like myself , scam arctic .

Nugenix's reply to:

Nugenix - Sending me bottles I didn't order

Patrick – We have not previously received any communication from you since your order, but we have canceled your account for you after receiving this posting. We’re sorry if you were surprised by your monthly shipment after your trial period. We sell Nugenix in a variety of ways, including major retailers, direct from us, and through a trial program like you did. At the end of the trial, customers who do not cancel are placed into our auto-replenishment program. We disclose all aspects of this on the order page, include the terms in the email receipt, and send a series of reminder emails before the first monthly shipment. As it stands now, your account is canceled and we also offer a money back guarantee on our orders. If you would like to return any bottles, simply give us a call at 855-714-3234
ID
#1523309 Review #1523309 is a subjective opinion of poster.

U r scammers and should be ashamed on how u live

Nugenix's reply to:

Nugenix - I need to cancil my subscription/service agreement.

Michael – We’re sorry if there was any confusion about your order. You signed up for a trial of Nugenix, whereby at the end of the trial customers who do not cancel are placed into our auto replenishment program. Subsequent to your trial order, you also placed an order for several additional bottles, as a one time order. We have canceled your trial/auto-replenishment account for you after you contacted us. If you need any additional help, please don’t hesitate to contact us directly again.
ID
#1518880 Review #1518880 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Just stop charging me
Cons
  • Stop the charges
Reason of review
Problems with payment
Loss
$150
Preferred solution
Let the company propose a solution

This agreement has turned out to be very different from what I originally believed I was agreeing to, I thought I was paying you only $200 and yet you continuously charge me. I don't want that.

I never agreed to pay you more money, not knowingly. I need you to stop charging me. I need you to release me from my service agreement.

I need you to stop charging me money. I need to end my relationship with you.

Nugenix's reply to:

Nugenix - How do I cancel my my orders that will be coming up on 4-22-2019?

Joseph – We have received your request and your account is now canceled. Should you need any additional assistance, please don’t hesitate to contact us back directly at 855-714-3234
ID
#1511839 Review #1511839 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Quick delivery of free trial
Cons
  • Deceptively call their sample free
  • Unauthorized credit card charge
Tags
  • unauthorized credit card charge

There are to many foods to avoid that I eat!

Nugenix's reply to:

Nugenix - Quick to send trial then scam you for more product.

Robert – We’re sorry if you had any issues contacting us, but we have cancelled your account for you and you will be receiving an automated cancellation email as well. In terms of not being able to find our number, we find this very surprising. Our phone number is on every bottle we sell, every page of our website, and in every email we send to customers that are part of the purchase process. We even include our phone number next to all credit card charges so that customers may easily contact us if they have a questions about their bill. Additionally, this isn’t the first time you have ordered from us. On your previous orders, you contacted for help with your account during your trial periods. If you need any additional help with your account, please don’t hesitate to contact us at 855-714-3234 or email support@nugenix.com
ID
#1510994 Review #1510994 is a subjective opinion of poster.

Very unhappy with the customer service or total lack of customer service. No phone number anywhere to cancel any orders, company hides all contact information. Avoid this company at all cost.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel account

Ernest – Our records show that your account was canceled on 4/8, a few minutes before making this post, when you phoned into us. Please don’t hesitate to reach back out to us if you need any further assistance.
ID
#1509987 Review #1509987 is a subjective opinion of poster.

Nothing happen for working toward me

Nugenix - Did not work for Interfered with other Medicine Dr said to quit taking

Was dizzy , sick to stomach and just didn't feel good. Dr said to quit taking them with all my other medicines
View full review
ID
#1505893 Review #1505893 is a subjective opinion of poster.
Nugenix's reply to:

Nugenix - Have taken three months worth. Doesn't work!

Mark – We have canceled your account for you, we’re very sorry you did not see the benefits you were hoping for with our product. Our records show you had corresponded with us before about your tracking information, but we never received any request from you to cancel. In the future, you can always contact us directly at 855-714-3234, email us at support@nugenix.com, or use your online portal to manage your own account.
ID
#1505481 Review #1505481 is a subjective opinion of poster.

Been trying to get you people to council my subscription!