Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Nugenix in Port-Of-Spain, Port-Of-Spain - I was able to lose some weight, but fatigue and mental fog, had to stop

I started using the product as directed about three weeks ago and was initially happy with some body fat loss and muscle toning. However after 1st week I found I was getting extremely tired throughout the day and unable to concentrate at work. I would get headaches in the afternoon and my resistance seems to have lowered since as soon as I exercise I begin to feel flu-like symptoms the next day and am too fatigued to workout on consecutive days. I continued using the product hoping for a change in energy to take place as some of your reviews suggested. That never happened and I've had to cut back on exercising after 3 weeks of using the product. It has also significantly affected my thinking at work (very cloudy), cannot continue to use. I will try and find an alternative to Nugenix.
View full review
Review
#656367 Review #656367 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Disapointed product had issues

Nugenix SCAM. BEWARE

I tried the 14 day free trial and paid for shipping, but NEVER received the product. Then I was charged $75 for ANOTHER bottle, which also NEVER came. I called their Customer Service department and they said they couldn't give me a refund because my package was "refused/sent back". In conclusion, I wouldn't even know if they sent the product or not. I paid $75 for absolutely nothing. Their Customer Service tried to bribe me with a $20 discount to buy a THIRD bottle. When I asked for a refund and they said I would have to return the product (which I didn't even receive). Then Customer Service said "there's nothing we can do". Their supervisor always happens to be "in a meeting".
View full review
Review
#644567 Review #644567 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Their scam
Reason of review
Scam
Loss
$80

Nugenix in Golden, Colorado - They stole my money!!!!

I ordered the free trial and they sent prostate stuff too, for $26.99. I didn't want it, don't have prostate problem and sent it back. NOW THEY SAY THEY NEVER RECEIVED IT, AND WON'T REFUND MY MONEY!!! THEY ARE THIEVES!!! AND DAMMITT, I WON'T STOP UNTIL I GET MY MONEY BACK!!! DON'T buy anything from this company because they are trying to build a business off of getting your credit card, charging you for things you don't want and saying it is your problem and not theirs. It's a shame they are not an honest business! I'm very disappointed...
View full review
1 comment
Anonymous
#1667726

terrible company stole $74 from me. stay away!!!! will not give a refund told me they needed cc info for shipping then charged $74.98

Review
#629828 Review #629828 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$27
Preferred solution
Full refund

Testosterone Booster Review

Do not buy from this company. I didn't think this product Nugenix worked at all. And I tried to return the monthly shipments and they don't tell you but if it's 30 days before you send it back they won't accept it. And their customer service is rude. And, they won't let your speak to a supervisor they say their all in meetings. WHAT? Stay away from this company.
View full review
Review
#613022 Review #613022 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

Nugenix - Review in Diets and Training category from San Jos, San Jose

Great product, my doctor said keep taking, been three weeks, pleased the wife, I feel better and have been working out, slowly regaining body tone
View full review
Review
#609243 Review #609243 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality
Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

Nugenix has helped

I'm 68 years old and my drive has diminished. Nugenix has improved my drive and performance. It's the best OTC product I've used.
View full review
Review
#822895 Review #822895 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality
Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

Nugenix - Excellent Product!

I noticed a difference in my workout and the further development of my muscles. With the addition of this product along with my intense workout (3 days a week) and relatively healthy eating habits, I feel the product has given me that extra push. I am in my late 50s and have become dependent on this product for increased performance and results from my gym workout.
View full review
Review
#822894 Review #822894 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality
Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

Nugenix - Great Product

With a decent diet and my normal rigorous exercise at work, I've seen substantial gains in my health and libido. I purchased 3 months’ worth, and am barely halfway into the first month. *Results may vary, but users typically experience results in 4-8 weeks.
View full review
Review
#822893 Review #822893 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality
Nugenix's reply to:

NOT Completely Up Front, Nugenix - Consumer BEWARE

Hi Don – We’re sorry you did not have a positive experience with Nugenix. As you pointed out, Nugenix is sold in variety of ways including directly from us by the bottle or through the sample program, and through GNC and other retailers. We try to make our product available to consumers in the manner they wish to purchase, and many people wish to try the product on a trial basis. We’re sorry if you did not realize the terms of the trial program when you signed up for your sample online. Customers are not required to receive a monthly shipment and may cancel at any time. We show you received your return authorization number and we’ll issue a full refund for the return when we receive it back. Please let us know If we can be of any further assistance.
Review
#439161 Review #439161 is a subjective opinion of poster.
Loss
$15

BEWARE - You are On The Hook for MORE than you bargained for... LITERALLY!

I read the information online about Nugenix. Sounded like a good product. They offered a free trial for cost of shipping only. Sounded great so I put in a request for a free sample. It arrived. I decided that if it worked for me, I'd go down to the local GNC store and purchase more product. However, I had not yet completed the trial period for the product I received and, SURPRISE, I just received another bottle in the mail and a charge for $74.98 on my bank statement.

Yes- I called the 855 number on the bottle. But, before I dialed the number, given the manner in which Nugenix chose to do business, I made sure it was not one of those numbers you dial and then get charged on your phone bill so many $ per minute just for making the call.

Yes- They will take the product back and reimburse me for the charge on my bank statement, but I must package it and pay for shipping myself to get it back to them. (btw- the 855 number gets you to a call center that is contracted by Nugenix. So, try not to unload on the person who takes your call like I did before I realized they are contracted by Nugenix.)

Yes- This situation left a very bad taste in my mouth (figuratively) and I will be leery before buying any additional product from this company.

NUGENIX- If your product is so good, then let your product speak for itself and consumers will come to you wanting to buy more. You shouldn't TRICK people into buying more product. Shame on you, Nugenix!

And you will hear from me again in this forum if I do not receive my refund!

Nugenix's reply to:

Nugenix in Arlington, Texas - Automatic Order Charged for after trial sample

Hi Dennis,

our records show that your accounts was canceled at your request when you emailed our customer service team. We received your return and you have been issued a full refund for the return.

Please don’t hesitate to contact us back if you have any further questions, we can be reached at 855-714-3234.
Review
#385524 Review #385524 is a subjective opinion of poster.
Loss
$75

Nugenix is supposedly a supplement pill to restore muscle tone etc in aging people. I paid "postage only" for a 14 day trial sample which done nothing for me.

The next thing I know they have charged my Visa/Bank card for $74.98 for a larger supply and mailed it to me.

These pills or supplements as they call them do nothing for me and I did not order any further dosages.

I want a refund immediately for this item and I will gladly send them back unopened. This is a scam and being on social security etc, it has overdrawn my bank account.