Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

Nugenix - Great service!

I requested a hold on the product and this was done quickly.
View full review
Review
#1052853 Review #1052853 is a subjective opinion of poster.

Nugenix Testosterone Booster Review

I wish to cancel my subscription IMMEDIATELY, I didn't authorize you to charge my credit card for another produc. I feel robbed, is there some way I can get my money back? Thanks, Jose.
View full review
Review
#1030395 Review #1030395 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment
Nugenix's reply to:

Nugenix - Review in Weight Loss, Diets and Training category

Damon – your second refund, for the returned product, was issued by the customer service representative a few minutes after you called in this morning and before you posted this review. You should have received confirmation of the 2nd refund through an automated email message
Review
#1027918 Review #1027918 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Took money out of my account in Feb and March; when I cancelled they gave me a RMS number and said to send both bottles back which I did. They only refunded my account for one bottle and kept the other one.

When I called asking about my refund they said it was only a 30 day guarantee and I wasn't getting the remaining refund balance or my bottle back. Stay awake from this product as there is terrible customer service and will lie to you.

Nugenix's reply to:

NUGENIX illegally withdrew money from my account !

We’re sorry you had an issue with your order. Our records indicate you did complete your order, you received the trial sample, and at the end of the trial period you were shipped your monthly supply. We would have been happy to help you if you had contacted us directly about customer service, prior to posting this review. Our records indicate that after this posting your account was canceled and you also received a refund.
Review
#1022541 Review #1022541 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Unauthorized credit card charge
  • Deceptive business practices
Reason of review
Did not agree and left page.
Loss
$76
Preferred solution
Full refund
Tags
  • trial offer
  • unauthorized credit card charge

I saw an offer to try a free bottle of Nugenix, I thought it looked interesting so provided my debit card number like these free offers always demand. As I read I could see Nugenix was trying to trick me into a recurring monthly recipient of their product so I agreed to nothing and deleted the page.

That was last week. This week Nugenix withdrew $76 from my account!

Do not do any business with them! I could tell that Nugenix was trying to trick me and that it would end up with them locking me into this deal and charging my account so I stopped and I left the page.They very deceitfully charged $76 from my account causing me money problems I did not see coming.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Never received paid for product!

Marc – You signed up for a trial on 1/22 and 18 days later, per the terms of the trial, you were charged for a full monthly supply. Not 3 days later. You contacted us after posting this review to inquire about your shipment, which was the first time you had contacted us since placing the trial order. As we indicated to you, it appears USPS lost your package in transit and we said we were more than happy to issue you a replacement free of charge or to issue you a refund. We’re sorry about the lost package, but we are happy to try and assist you if you will work with us directly.
Review
#1020070 Review #1020070 is a subjective opinion of poster.
Service
Delivery Service
Cons
  • Failed to refund my credit after i cancelled
  • Unauthorized credit card charge
  • Deceptive business practices
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$75
Preferred solution
Full refund

Ordered the free sample.(paid for shipping) Three days later my debit card was hit for $75. This occurred approx.

6 weeks ago and never received product. Nugenix indicated that they would send product and charge my debit card after the 30 day trial period. I was charged renewal price in less than a week and never received any product. Apparently I'm not the only person they've done this too.Not a huge amount of money, but most people are not in the habit of paying for product or services they don't receive.

Is there anything I can do to either get a refund or actul product from them? 02/10/2017 DEBIT VISA DDA PUR 490641 DDL NUGENIX 888 2285146 * NC $74.98

Nugenix's reply to:

Nugenix Cancellation Policy Review

Your account has now been canceled. If the future, if you need customer service, please contact us directly at 855-714-3234.
Review
#1020047 Review #1020047 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

cancel my subscription can not take newgenix because of medicaments please my name is Manuel Gerardo Galvan thank you 6353 w, George st Chicago Illinois 60634 thank you

Nugenix's reply to:

Nugenix - Charged after cancelling! Will never recommend

Hi Stephen,

Our records show that your account was canceled on 12/3 when you phoned in to our customer care center for the first time, approximately 6 days after your monthly shipment. Our records do not show the return was received and the tracking information on the original shipment does not show as returned to sender. We have however issued you a full refund for the order and would be happy to offer any additional assistance if you need it. You may contact us at 855-714-3234 or you can email us at support@nugenix.com
Review
#995085 Review #995085 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Failed to refund my credit after i cancelled
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$75
Preferred solution
Full refund

I returned the unopened package on December 1, 2016 and the November automatic charge of $74.98 was never credited to me. I am currently in the middle of a relocation and with many things packed up, I cannot locate the return information that your customer service representative provided.

However, I did mark the document as the customer service rep stated: "Refused: Return to sender." I have done an enormous amount of online shopping and purchasing and I have never had a truly bad experience until now.

This company should provide a credit, no questions asked as Amazon does. This company does not deserve anybody's business until they can get their act together like Amazon.

Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

Nugenix Testosterone Booster Supplement Review

It does smell bad but you get used to it. I find it helped me quite a bit for energy levels, strength and overall feeling of well being. Also helps in the bedroom if taken regularly. I have been a customer for 2 years and every time i feel i have too much product, i call and they gladly put it on hold till i call back
View full review
Review
#985350 Review #985350 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality

Nugenix dosage

Why does it state on the bottle that you should stop/pause taking pills after a month? Is there a harmful build up of something on the pills that we ingested during the prior month?. Do we need a cleanse?. Do we need to get rid of toxins?. Before we can start taking the pills again a month later!. Does any body else question this?. I have only seen this statement written on the Nugenix Ultimate bottle. Which i am left to wonder why?. Yet on most of the reviews that i have read regarding Nugenix Ultimate it does not mention this particular statement on the bottle regarding this pause in taking the pills.
View full review
1 comment
Anonymous
#1445842

I ordered only the trial bottle,didnt see or feel any results. Never ordered anymore,yet they keep sending their product and charging me.

Ive contacted them and told to stop immediately. Also had to contact my bank.

Review
#983764 Review #983764 is a subjective opinion of poster.
Nugenix's reply to:

Nugenix - Supplement Review

Terry – Your account was canceled based on your request below and your account was proactively refunded based on your anticipated return, as you stated below. We would have appreciated if you had contacted us directly for customer service as it is much easier for us to handle these questions directly, and we would have been happy to tell you about our 30-day money back guarantee that would have entitled you to a refund regardless. If you need additional assistance, please don’t hesitate to contact us at 855-714-3234
Review
#979525 Review #979525 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality

It don't work for me I don't feel. Anything at all no change I want my refund and you better give it back I don't like dishonest people cancel my contract Terry Xanthos 6932 138th St.Kew Gardens Hills New York 11367 do the right thing I sending it back return to sender closed bag