Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Nugenix - Amazing product

Well I take this product for 3 days and no difference. "Just for mates I am 27 and very sexually active, no probalems, just like extra." Well my wife hates it. We *** every night and I try to get her to the point where it feels so good it hurt, well on day for we did as normal, noticed no different, " I don't recall any of what follows, all what she told me." We need to throw those new pills away, she says I was rock hard all night and trying to *** her all. Night. She says she was sore but wishes she was able cuz she said it was harder then ever and at least 1/2 inch bigger and even a little thicker. (It's normally 7ins and average thickness) the price is too high but if it was a little lower I would by this product even at 27
View full review
Review
#1114330 Review #1114330 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality
Nugenix's reply to:

Nugenix - BEWARE. You'll call and cancel and be charged $75!!!

Juan – We offer multiple options to purchase our products. Customers can buy them at local retail stores like GNC and Walgreens, they can buy single bottles or bundled bottle discounts directly from us, or they can purchase through the trial program. Our trial program allows customers to test the product for 18 days and make a determination if it is for them or not. At the end of the 18 day trial, customers who have not canceled are put into our subscription program. Customers may cancel any time during or after the trial period. The first communication we received from you, after ordering, is when you emailed to cancel 3 days after your monthly billing. Your account was canceled and you were issued return instructions on how to get a full refund. If you need additional help, please don’t hesitate to contact us back directly.
Review
#1111694 Review #1111694 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

tried the free 14 day trial but I never agreed to pay for any more.Now I have a charge on my credit card. They say no records of calling but I did and that was well before an 18 day grace period.

And they say it's in the confirmation email which I never received and explained that to them.

PURE CROOKS. Maybe a blog should here about this.

Nugenix's reply to:

Nugenix in Salt Lake City, Utah - NOT GOOD

Kevin – Your account is now canceled. We show this posting if the first form of communication we have received from you since you placed your order. If you would like additional help or would like to return any product, please give us a call at 855-714-3234
Review
#1107089 Review #1107089 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Cancel any future shipments
Reason of review
Not as described/ advertised
Preferred solution
stop my auto renewal!! NOW

I was a dummy and thought I could get a sample and try it. Tried it didn't do anything so I figure, well I just won't buy any.

About 1 month later....surprise, surprise a new bottle shows up in my mail box. Surprise, Surprise I'm on a auto shipping program, and of course you have to call to cancel. I don't remember seeing anything on the web site that said if you get a "free" sample you are automatically enrolled in the auto renewal program.

I don't mind trying things to see if they work but I can not stand being deceived by a company by these sneaky auto renewal methods. Very very sad!

Nugenix's reply to:

Nugenix in Salt Lake City, Utah - Got charged $74.98 for free Sample.

Matthew – Our records show you emailed us after making this posting and that your account was canceled. Your monthly charge from that day was refunded and you monthly shipment was pulled. Should you need additional help, please contact us directly at 855-714-3234
Review
#1106904 Review #1106904 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

Signed up for a free sample then got charged $74.98 and they're saying that after 18 days you get put into a monthly subscription I'm sorry but it hasn't been 18 days from what I read from the other reviews. you charged my account without my consent.

I agreed the free sample but not the $74.98 this is total BS.

Thanks to Nugenix doing this to me it over-drafted my bank account so course I'm going to have to pay more money because they took money out of my account without my consent. My email is mlr2883@gmail.com this needs to be resolved immediately.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Stole my money under guise free sample

Theo – At the end of the 18-day trial period, customers who do not cancel are put into our monthly subscription program. Customers may cancel any time during or after the trial period. We show this is the 2nd time you have signed up for a trial from us and you did not contact us about this order prior to the posting. We have canceled your account for you and your monthly shipment was stopped and refunded. In the future, should you need service, please contact us directly at 855-714-3234, as we can assist you better and faster if you reach out to us directly
Review
#1102506 Review #1102506 is a subjective opinion of poster.

Got free sample and u chargef account 75.00$

Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel all an any orders to my house

Darrell - your account has been canceled. Should you need additional assistance in the future, please contact us directly at 855-714-3234.
Review
#1101741 Review #1101741 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality

Im alergic to nugenix.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Unexpected charge

Troy – We’d be more than happy to assist you with this if you can contact us directly at 855-714-3234. Our records show you had not contacted us prior to this posting. Your account is now canceled and we’d be happy to help you with the return process if you can call us directly at the number above.
Review
#1099903 Review #1099903 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$75
Preferred solution
Full refund

I tried the free 14 day trial but I never agreed to pay for any more. Now I have a charge on my credit card.

How do I send this back and get a refund? I tried the free 14 day trial but I never agreed to pay for any more. Now I have a charge on my credit card. How do I send this back and get a refund?

I tried the free 14 day trial but I never agreed to pay for any more. Now I have a charge on my credit card. How do I send this back and get a refund? I tried the free 14 day trial but I never agreed to pay for any more.

Now I have a charge on my credit card. How do I send this back and get a refund?

Nugenix - Order

I ordered a free sample and i received a conformation in my email, the confirmation has the right address but wrong city. Here is my full name and address. (Julius McNabb Jr 2241 Pennview lane Apt.C Schaumburg Il 60194) my order number is 25679975
View full review
Review
#1096518 Review #1096518 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue
Nugenix's reply to:

Nugenix - Please cancel order

Mark – Your account has been canceled. You did phone in, but we were closed due to the Labor Day holiday. At the end of our recording the call disconnected because we were closed, we’re sorry about the inconvenience of the holiday. If you need further assistance, please call us at 855-714-3234
Review
#1096345 Review #1096345 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

John mark cornelius. 9/1/17 please cancel.

U have my card based on my name u can find it. To much cost for product.

Terms will not open so I am not agreeing with them but must check to send this. Called twice and on hold til u guys dropped my call.

Nugenix's reply to:

Ordered nugenix

We show your package as having been delivered on 9/1. Please contact us directly at 855-714-3234 if you need further assistance or help with this shipment
Review
#1096081 Review #1096081 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery

I ordered free trial of nugenix havent received it yet and 4.99 was taken out of my account odered last sunday its been a,week