Nugenix's reply to:

Please cancel order

Mark – Your account has been canceled. You did phone in, but we were closed due to the Labor Day holiday. At the end of our recording the call disconnected because we were closed, we’re sorry about the inconvenience of the holiday. If you need further assistance, please call us at 855-714-3234
ID
#1096345 Review #1096345 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

John mark cornelius. 9/1/17 please cancel.

U have my card based on my name u can find it. To much cost for product.

Terms will not open so I am not agreeing with them but must check to send this. Called twice and on hold til u guys dropped my call.

Nugenix's reply to:

Ordered nugenix

We show your package as having been delivered on 9/1. Please contact us directly at 855-714-3234 if you need further assistance or help with this shipment
ID
#1096081 Review #1096081 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Supplement Free Trial
Reason of review
Problem with delivery
New Reviewer

I ordered free trial of nugenix havent received it yet and 4.99 was taken out of my account odered last sunday its been a,week

Nugenix's reply to:

Nugenix

We show your sample was delivered on 7/3. Your account is now canceled. If you need further assistance, please don't hesitate to contact us directly, 855-714-3234 or support@nugenix.com
ID
#1095662 Review #1095662 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Never received the product. Was contacted by the distribution center and I said I wanted to cancel the order she said that I had to call the company when I called the number noone answered gave the hours of operation but no answer during the hours of operation.

Leads me to believe that this is a scam.

I don't want any money taken out of my account. You don't have my permission.

Nugenix's reply to:

Cancellation is a nightmare

Gavin – Our records indicate your bottle was returned to us because of a bad address. We shipped you a replacement bottle free of charge and you were told about our 30-day money back guarantee. That you could use the product for up to 30-day and if it didn’t work for you, simply call us back and we’d help you with the returns process. You called back to us over 30 days later and your account was canceled at your request, the first time you asked. You were given information by the rep on how to receive a full refund. You were then subsequently issued a full refund.
ID
#1094999 Review #1094999 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Supplement Free Trial
Cons
  • Deceptive business practices
  • Very awful experience i feel scammed
  • Failed to refund my credit after i cancelled
Reason of review
Poor customer service
Loss
$75
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

I tried the 30 day free trial. I didnt notice any change that is advertised.

I called and was told that i should try it for 30 more days risk free and all my money will be returned including my original shipping of trial. I just have to return the bottles which i dont have to pay for. I went ahead and ordered it. Again...

No difference. Called customer care to cancel and the run around started. First i was told that its been cancelled and i dont need to return anything(Aug-16). No refund...

Called today(Aug-31) and was told that i need to return the bottles and i have to pay for shipping.

Bottomline: - Product doesnt work - It is NOT risk free and you never get your money back. Highly disappointed.

Nugenix's reply to:

Want to cancel but no working number

Richard – Your account was canceled when you contacted us for the first time, a few hours after making this posting. After it was canceled, you were issued return instructions and you have been issued a refund for your return. Should you need additional assistance, please contact us at 855-714-3234
ID
#1094896 Review #1094896 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I have cancelled my order last month but i was charged again this month and now when you call the number on site, nothing happens. Very aggrivated. Want a refund.

Nugenix's reply to:

I do not want product and request cancellation

We have canceled your account for you. We also show that we’ve received no communication prior to this posting from you. After this posted we did receive an email from you, we confirmed the cancellation and issued you return instructions as you asked. In the future, should you need additional assistance, please contact us directly, 855-714-3234
ID
#1092415 Review #1092415 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
New Reviewer

I paid $4.95 for sample product which i never used. And more product came in the mail.

I do not want this. Please cancell this product.

New Reviewer
Nugenix's reply to:

It looks like you posted this a few minutes before calling us directly. Our records show your account was canceled and you were issued a full refund. If you need additional assistance, please contact us directly at 855-714-3234
View full review
View full review
ID
#1090278 Review #1090278 is a subjective opinion of poster.
Nugenix's reply to:

Brad – Our records show we received your email cancellation, your account was canceled, and your monthly charge was voided. If you need additional help please don’t hesitate to contact us back.
View full review
View full review
ID
#1090273 Review #1090273 is a subjective opinion of poster.
Product
Nugenix Testosterone Booster Supplement
Nugenix's reply to:

Cancel my order

Your account has been canceled. In the future, please contact us directly for customer service. Our number is 855-714-3234
ID
#1089797 Review #1089797 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Pricing issue
New Reviewer

Cancel my order I don't want to pay that much

New Reviewer

Unexpected bill

Resolved with customer service Happy with results and
View full review
Testimonial

Nugenix is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1086030 Review #1086030 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Customer Care
Reason of review
Good customer service
Nugenix's reply to:

Cx membership

Your account has been canceled. If you need additional assistance, please contact us directly by calling 855-714-3234.
ID
#1084677 Review #1084677 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Call me 413 265 ****.. Need to cx

Nugenix's reply to:

Need to cancel auto-fill

Your account has been canceled. In the future, please contact us directly at 855-714-3234 for customer service.
ID
#1083020 Review #1083020 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
New Reviewer

I need tocancel the Auto-fill for Nugenix. I can no longer take product

New Reviewer
Nugenix's reply to:

Our records indicate you did not contact us prior to making this post, had you contacted us we would have been happy to assist you with your request. We have canceled your account for you and we would be more than happy to assist you with our money back guarantee so...
View full review
View full review
ID
#1082895 Review #1082895 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Nugenix's reply to:

Nugenix customer service

Jair – Our records indicate you phoned in to us and were able to speak with a representative. We show the representative canceled your account and also gave you return instructions on how you can receive a full refund through our money back guarantee. If you need further help with your return or your account general, we’d be happy to assist you if you can give us a call at 855-714-3234
ID
#1081708 Review #1081708 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Cons
  • Very awful experience i feel scammed
  • Very awful experience
Reason of review
Order processing issue
Loss
$150
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

so I ordered a trial for 15 days, after they trial they just keep sending more bottles and charge more for the product, then I call and tell them about it and they said that it is my fault because I should have check my promotions email because they send it there, I get about 200 emails a day in the "promotions" sections, well how about you ask the custumer before just sending an 85 dollar product without his permission and making them go trough a lot of trouble, terrible service. then the product its really not that special it is just like must other test boots. nothing special and the price is high

Nugenix's reply to:

Nausia

We’re very sorry to hear this and this is an not side effect we normally hear from people. If we can be of any help, please contact us at 855-714-3234
ID
#1080208 Review #1080208 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Reason of review
Bad quality
New Reviewer

When my hisband took the pill it made gave him nausea.