Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Nugenix's reply to:

Nugenix - Rip off

We’d be more than happy to assist you with your account, but the email address attached to this post is not associated with an account in our system. If you can call us at 855-714-3234, we’d be happy to help you
Review
#1194562 Review #1194562 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

They auto charge me 75$

Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel my subscription

Lewis – your account has been canceled. Please don’t hesitate to give us a call if you need any additional help. Our number is 855-714-3234
Review
#1194183 Review #1194183 is a subjective opinion of poster.

I'd like to cancel my auto ship

Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel my shipments

Richard – We received your email on 2/21 and replied within a few minutes of receiving it. Your account was canceled, the charge from that day was refund and the shipment stopped. We also sent you return instructions for any bottles that you might want to return. If you need any additional help, you can email us at support@nugenix.com or by calling 855-714-3234
Review
#1194216 Review #1194216 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

How can i cancel my order by I have tried for some time to call but i never seem to get an answer i just got hit again for another shipment and this has to stop can anyone give me a number thst a person is on the other end to answer? I have bern trying to cancel this since December and eoukd really like my money back i still have the up opened bottles which i would gladly return Thank you

Nugenix's reply to:

Nugenix - Unauthorized payment

Wilbert – Subsequent to posting this, we received your customer service inquiry through our text messaging platform. We show that we were able to cancel your account, stop your monthly shipment, and you were issued a full refund. If you need additional help, please don’t hesitate to contact us back directly at 855-714-3234
Review
#1193209 Review #1193209 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality

Doesnt work, want my money back. That was meant for a household bill.

Not placebo costing 80.00. My phone # is 704-267-9999

Nugenix's reply to:

Nugenix in Gallatin, Tennessee - I did not authorize additional charges.

Scott – Your account has been canceled. If you would like assistance with a return or our money back guarantee, please call us at 855-714-3234
Review
#1191720 Review #1191720 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

Received a charge for $74.98 for additional product which I did not order. I no longer request this product.

Nugenix's reply to:

Nugenix in New York, New York - Unauthorized charges

Juan - it appears you have ordered a trial from us on more than one occasion. Our records show you phoned in and we’re able to receive support in regards to your account and it was canceled. Should you need additional assistance, please don’t hesitate to contact us back directly.
Review
#1190254 Review #1190254 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

Charged $74 for a bottle I did not authorize on my debit card.

Nugenix's reply to:

Nugenix in Orlando, Florida - Want to cancel

Joseph - it looks like you posted this a few minutes before calling into our customer care center. Our records show you were able to speak with an agent and your account was canceled. If you need additional assistance, please don’t hesitate to contact us back directly.
Review
#1190199 Review #1190199 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Didn’t want auto renewel so I want to cancel

Nugenix's reply to:

Nugenix in Orlando, Florida - Subscription cancellation

Jason - your account has been canceled, your monthly shipment was stopped and you have been issued a refund. If you need additional assistance, please contact us directly by calling 855-714-3234
Review
#1189735 Review #1189735 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I need to have my subscription cancelled I submitted an email request 3 days ago however I was billed today I need that amount refunded as soon as possible and my subscription cancel that thank you for the free sample I may wish to pursue a purchase in the future. Jason MacLean 2721 Unity Tree Drive Edgewater Florida 32141 phone number 386 847 7402 thank you

Nugenix's reply to:

Nugenix in Brownsville, Texas - Not happy with free trial and charges.

Jorge – We’re sorry you had issues receiving the packages. Our records show you phoned in to us about 10 minutes before submitting this post and spoke with an agent. They canceled your account and provided you with both tracking numbers that show the packages were delivered. You indicated to the representative you often have issues with your mail and that you would check with your neighbors and get back to us. Please don’t hesitate to reach back out to us after you check into the delivery issue.
Review
#1188773 Review #1188773 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

Never received the free trial to see if I'd like the supplement, then charged the monthly subscription without receiving both the free trial or the actual subscription. I would just like a refund of my subscription.

It's been more of a hassle and inconvenience. I've been charged around $80 without even trying 1 supplement.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Have to ca during business hours.

We’d be more than happy to help you during business hours if you give us a call directly, 855-714-3234. We’re open 7 days a week, Mon – Fri 9am-9PM EST, Saturday 10-6:30 PM EST, and Sunday 10-4PM EST. We look forward to helping you.
Review
#1187672 Review #1187672 is a subjective opinion of poster.

It was close I need to call during business hours.