Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Nugenix's reply to:

Nugenix - Paid and haven't got product

Chris – We’re sorry if there was any confusion, but your order was declined. When you submitted your order and it was declined, you were prompted with an error message letting you know it was declined and to try another card. Since it was declined, nothing shipped to you, which is why you haven’t received anything.

Review
#1290616 Review #1290616 is a subjective opinion of poster.

Chris roberson.4343 Dane ave Cincinnati Ohio 45223 I placed a order never got it but that's cool I feel you scared me but I'm gonna use social media to let people no this is a rip off.

Nugenix's reply to:

Nugenix - Cancel unwanted order

Jesse – Our records show that your account was canceled shortly after posting this when you called into us. If you need any additional help, please don’t hesitate to reach out to us directly.

Review
#1284076 Review #1284076 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

im receiving bottles that i didnt order and need to cancel account it says i received a receipt for this order that i dnt have a copy or email of to state or deny order

Nugenix's reply to:

Nugenix in Salt Lake City, Utah - Charged $70 after "Free no obligation Trail" and refusal of autorenewal!!!!!!!!!

Robert – We’re sorry you were surprised by your monthly supply. The 18-day trial program is one whereby at the end of the 18 day trial period, customers who do not cancel their accounts are put into our monthly subscription program. We disclose all aspects of this on the checkout page and require all customers to check a box stating they have read and agree to this before they can complete their order. We also include a copy of the terms in the email receipt sent immediately after purchase. In regards to an email you might have received, we do not send any emails with the text or headline “Free, no obligation trial”. We offer a full money back guarantee so simply give us a call at 855-714-3234 and we’d be glad to help you return your most recent shipment for a full refund.
Review
#1282152 Review #1282152 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Very awful experience i feel scammed
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$70
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Trial autorenewal Scam

Received an email from Nugenix for their "Free, no obligation Trial". Said No charges would be put on my card.

I just received another bottle of their "Testosterone Booster" in the mail that 1- I DIDN"T ORDER, 2- They charged me over $70 for it. When I orginally resonded to the email from NUGENIX for their free tril offer, I read the fine print and checked the proper box that said I did not want to autorenew my "trial" and yet here I am out over $70 for something that is really just a vitamin after reading the ingredients. Also the fine print says in order for this to work, you must be involved in a rigorus workout program. Anyone that's done any research knows that working out rigorusly alone causes a rise in a mans testosterone level.

This is nothing more then a scam for over priced vitamins!!!! I'm going to be calling their CSR line to have a "discussion" about this wrongful charge. Just wish I hadn't used my debit card and used my credit card instead (alot easier to dispute a charge)!! Now I have to ask a company that apparently scams people, for my money back.

No, I don't expect them to refund my wrongfully taken money. Why should they? It would cost me far more in time and money to sue them then to write off $70+, but I have lots of free time on my hands due to being disabled, so the entire internet is going to be hearing my story, unless I get my $$$ back immediatly, along with an apology!! BTW, the bottle they sent and that I never ordered, is upopened and ready for return if needed.

If they don't request it, I will just throw them away as I already am under a nutritionists guidelines for supplements intake (no she wasn't happy I ordered them either). Is there ANY company out there not trying to screw the public, let alone disabled people out of $$$ these days?? I hope to update with better news.

Thanks... :)

Nugenix's reply to:

Nugenix in Salt Lake City, Utah - Take your money and won't communicate

David – We’re sorry if you were surprised by your monthly shipment. At the end of the 18-day trial period, customers who do not cancel are placed into our monthly program. We disclose all of this prior to completing your order and require all customers to check a box stating they have read and agree to the terms before they can complete the order. We show this is the 2nd time you have ordered a trial, the first time you canceled within the trial period. Our notes show your account is canceled and you have been issued a full refund as we can see the package is currently in transit back to us.
Review
#1281138 Review #1281138 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • This company is a ripoff
Cons
  • Deceptive business practices
  • Unauthorized credit card charge
Reason of review
No communication
Loss
$75
Preferred solution
Full refund
Tags
  • unauthorized credit card charge
  • Scam

Checking my bank account, I learn that Nugenix charged my debit card $74.98 on 6/13/18. Never received a phone call nor an email from Nugenix that they were charging my debit card money for a 30 day supply.

I never told them to re-order this product. Talk to Nugenix, and was told not to open the package and send it back. I would get a refund, but never told how long it would take.

This company is a thief, and will steal you blind. Thief, {{Redacted}}

Nugenix's reply to:

Nugenix - I told them I wanted to cancel my order and they said okay

Eric - We are glad we were able to assist you in cancelling your account. Should you need additional assistance, please don't hesitate to give us a call back at 855-714-3234
Review
#1277949 Review #1277949 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

They wanted to find out why i cacelked. I told them it made me feel sick.

They wanted to know if i took it as directed and what else i was taking.

They offered a refund of the bottle i just received if i would mail it and get a tracking number. Otherwise i can keep it and get 20 bucks back

Nugenix's reply to:

Nugenix - Did not order

Rudy - your account has been canceled. In the future, should you need any assistance with your account, please contact us directly at 855-714-3234
Review
#1275953 Review #1275953 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

I did not order any of these pills i had got a free trial but nothing else do not try to take any more money out my account i will keep a record of this text for my records june 9Th 2018

Nugenix's reply to:

Nugenix - Horrible experience

Hi – Our records indicate you posted this a few minutes before calling into us for help. We show your account was canceled and your charge from that day was voided. If you all would like to return any bottles you may have that you do not want, simply give us a call back at 855-714-3234, as we offer a full money back guarantee.
Review
#1274821 Review #1274821 is a subjective opinion of poster.

My husband ordered the trial and for three months he's been unknowingly paying seventy four dollars for something he hasn't received!!!! We just want or money back! He cancelled the card and somehow you still draft!

Nugenix's reply to:

Nugenix - I called and cancelled my free subscription and they still c

Tory - your account is indeed canceled. Our credit card processing company experienced a small error and you were indeed billed. Our quality control team quickly found the error and your charge was voided. We apologize for this inconvenience. Your account still and will stay canceled. Should you need any additional help, please don’t hesitate to reach out to us.
Review
#1272103 Review #1272103 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I called and talked to a man who tried to get me to purchase additional products I told him I did not want to participate in the program and that I wanted to cancel my free trial and keep my sample free of charge he kept trying to get me to buy stuff I told him no and then he finally said that he cancelled my free subscription and I could keep my bottle free of charge but then I receive an email today that just said that I got charged $75

Nugenix's reply to:

Nugenix - Productos doesnt working to me

Daniel - we’re very sorry to hear that it isn’t working for you. We have gone ahead and canceled your account so you will not receive any additional product. Should you wish to change this or need any other help, please call us directly at 855-714-3234
Review
#1272095 Review #1272095 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality

Ir justo doesnt working to me

Nugenix's reply to:

Nugenix - Bamboozled

Brent – We’re sorry if you were surprised by any of your monthly orders. You ordered a trial supply from us approx. 6 months ago. At the end of the trial period, customers who do not cancel, go into our monthly subscription program. We disclose all of this on the checkout page prior to order, require all customers to check a box stating they have read and agree to this before they can complete their order, and we include a copy of the terms in your email receipt. We’re sorry if you missed these disclosures. We also show you have not contacted us since ordering your sample. Your account has now been canceled and you are able to return any bottles you have for a full refund. Simply give us a call at 855-714-3234 and we’d be glad to help with the instructions.
Review
#1264681 Review #1264681 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

I texted for a free bottle. You have charged me now $300 in 4 months with some kind of slimeball secret term and agreement