What Their Customers Are Saying

?

All testimonials are provided and verified by Nugenix. Verified testimonials on Opinion Corp is a paid feature of the platform.

Cancel subscription

Nugenix
Customer service was very nice and helpful just can’t afford it just got out of school not working I will try to take the tablets three tablets all at once see if it makes any difference to you with my ream remaining bottle
Read

Very polite,helpful young man

Nugenix
I thought the service rep was very friendly and helpful. Very polite also.if not for the heartburn i had no problem with nugenix
Read

Customer service was great!

Nugenix
Customer service was awesome with patiences.
Read
New Reviewer

Not satisfied

Y'all took 75 dollars out my account and ive been calling to cancel my subscription, and I keep getting hung up on and it has only been 7 days since I had the free trail. I am not satisfied
View full review
ID
#3037688 Review #3037688 is a subjective opinion of poster.
Location
Warren, Michigan
Loss
$75
Preferred solution
Full refund
Nugenix's reply to:

Unauthorized charges

Hi - We're very sorry if you were surprised by the start of your subscription. Our records show that you phoned in a few hours after you were charged, your subscription was canceled, the shipment was stopped, and you were issued a full refund. If you need any additional assistance, please don't hesitate to contact us back.
ID
#3017572 Review #3017572 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Trial version not started as of yet. Want to finish trial and then start subscription. Service rep was excellent in assisting me with the situation.

Nugenix's reply to:

Cancel

Hi Ary - Yes, your account was canceled on 10/18 a few days before this post, when you contacted us and asked to cancel. We also see you phoned in on 10/23 to confirm the cancellation as well. Should you need any additional assistance, please don't hesitate to reach back out to us.
ID
#3000951 Review #3000951 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Want to cancel before the 18 days.///..////////////..//.././////////////////////////////////////////////:::::::::::

Nugenix's reply to:

Cancel auto shipping

Hi Jonathan - Our records show that you called into us about 7 minutes after making this posting. We show an agent was able to help you cancel your account and work with you on a refund. Should you need any additional assistance, please don't hesitate to reach back out to us.
ID
#2987030 Review #2987030 is a subjective opinion of poster.
Loss
$210
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

I didnt sign up for auto ship and you keep sending me bottles that cost 70 dollars very unhappy with your company

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

Haven't got my order wtf

Havent received my order!!!u guys suck, I havent had my order delivered, its been more than a week and nothing! You tricked me into paying for more, Where the *** is my order is all I want to know

User's recommendation: I haven’t recievwd d anything.

View full review
ID
#2814007 Review #2814007 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Nugenix's reply to:

Porque me cobraron unas pastillas que yo no pedí

Hi Ernesto - We'd be more than happy to assist you with your account. Please send us an email to support@nugenix.com and we'd be glad to help you with any shipments that you would like to return for a refund.
ID
#2738842 Review #2738842 is a subjective opinion of poster.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

Me llegaron las pastillas sin yo pedirlas Cuándo sepuedmetroI decir ahcer en este caso parsongresarlas

Nugenix's reply to:

Hard to cancel

Hi Dustin - We're so sorry to hear you had had difficulty getting through to an agent. What you experienced is highly atypical and we're very sorry. We offer 24/7 self service cancellation through our online portal, online via email and facebook, and as well as phoning in to us 24/7. We try to make it easy to get in touch with us but in your case in reviewing the records it appears a newly trained representative made an honest mistake with the phone system. If you ever need any additional service, please don't hesitate to contact us at support@nugenix.com
ID
#2724186 Review #2724186 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
I want to cancel my auto ship

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

When you call to cancel, they keep you on hold for 15 minutes. Once you finally reach someone and tell them you would like to cancel, they accidentally hang up.

I am currently on hold for the third time today because of this.

Complete waste of time. Nothing easy about it.

User's recommendation: Don’t waste your time or money!!!

Nugenix's reply to:

I clicked on 1 time purchase

Hi Ramon - We have cancelled your account for you and an automated email confirming this has been sent to the email address on file. There was no one time purchase selection on the program you chose. Anyone who wishes to not receive additional shipments on this program needs to contact us to cancel or use their self serve account online. We'd be more than happy to assist you with a refund, simply give us a call at 855-714-3234. We look forward to assisting you further.
ID
#2609338 Review #2609338 is a subjective opinion of poster.
Loss
$160
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

i did NOT subscribe

i clicked on ONE time purchase

i wish to cancel

stop sending me *** i dont need!!!

Nugenix's reply to:

This company is a joke!

Hi Adrian - We're so sorry you had an issue receiving your shipment. Our records show both the sample and the monthly supply track as delivered to the address on file. We have seen a rise in customers experiencing postage theft during COVID, this may have happened to you. We have processed a full refund for you for the shipments you didn't receive. If you need any additional support, please don't hesitate to contact us at support@Nugenix.com
ID
#2581297 Review #2581297 is a subjective opinion of poster.
Service
Nugenix Free Trial
Loss
$80
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

Received the trial for my husband. All was good they took the money shipped the product.

Well on may 25th they took 80.00 from my account. Still no product for the money they took! Its June the 1st! Called customer service fixed my email she canceled my trial that was fine.

Asked about stopping the shipment she said she couldnt do that. Ok thats fine what do I do then. Told me I would have to ship the product back to the company to get a refund. Okay where tf is it!?!?!?

She verified my email which was wrong again.

Said she was gonna send me an email concerning the call well I never got one and still have yet to receive one!! Also wheres my damn shipment so I can get my faking money back!?!?

User's recommendation: Nope don’t do it. They take ur money and never send product!!

Contact Nugenix Customer Service

Website:
www.nugenix.com
Mailing Address:
2323 South 3600 West
West Valley City, Utah 84119
United States
Phone:
(855) 714-3234
Contact Nugenix Customer Service

Latest Question

Do I need to cycle nugenix free testosterone booster?

Do I need to cycle off? Can I take a different testosterone booster when I cycle off the free testosterone booster?

Nugenix's reply to:

Account

We're so glad to hear how fast you received your service! Thanks for posting and please don't hesitate to contact us back if you need anything else.
ID
#2527636 Review #2527636 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Devon and set up a new order perfectly thanks. Usually it takes forever to talk to a service rep but I wanted a few seconds and my problem was solved in less than 2 min.

User's recommendation: Great customer service fast and polite.

New Reviewer

My subscription

Customer service tracked the shipment and notified me of the delivery date . The delay of delivery was and issue with payment

User's recommendation: Stay on top of shipments.

View full review
ID
#2527062 Review #2527062 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Nugenix's reply to:

Didn't receive product

Hi Rudy - We're sorry about the delay in your order. We're seeing some unexpected delays with the carriers. Our records show that your order shipped the same day you ordered it and was delivered today, about 6 hours after making the posting. If you have any additional issues with your order, please don't hesitate to give us a call at 855-714-3234
ID
#2411563 Review #2411563 is a subjective opinion of poster.
Loss
$120
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

Paid for product on January 30, still have not received same.

this is the only number I received:

888-228****, NC 28202

Nugenix's reply to:

I HAVE BEEN RECEIVING CONCURENT DELIVERIES.

Hi Roberto - Based on the information provided, we were able to locate your account and cancel it for you. You should have received an email confirmation of this cancellation as well. We'd be happy to assist you with returning the product. Please give us a call at 855-714-3234. We look forward to helping you.
ID
#2385228 Review #2385228 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Let the company propose a solution
New Reviewer

I WANT TO STOP THE DELIVERIES. I HAVE IT ALL INTACT AND SEAL.

IS THERE A WAY THAT I CAN RETURN ALL BOTTLES.

AND GET A REFUND OR A CREDIT FOR IT. PLEASE GIVE OPTIONS.

User's recommendation: TO READ VERY CAREFUL THE INSTRUCTIONS AT THE BEGINNING OF THE TRANSACTION.

Nugenix's reply to:

Wonder how you got my new debit card number?

Hi Jimmie - Our company, like lots of others, utilize a service from Visa and Mastercard that automatically updates a customer's account, if their bank participates in the program, when they are issued a new card. This is designed to cut down on the number of businesses everyone has to contact should they change their card. Our records show your account was updated through this program. Please don't hesitate to contact us back if you need any additional assistance.
ID
#2348654 Review #2348654 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
explain how you got my new debit card number?

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

mjquail22@***.com lost my debit card while in the hospital , got a new card ? still got charged $80.00 on my new card, but I didn't give you the new number,please explain?

Nugenix's reply to:

I don't have any differences. I wish to cancel my future orders

Hi Thomas - We're very sorry to hear that it is not working for you. We have processed your request and your account is now canceled. You should also receive an automated email confirmation of the cancellation as well. Please feel free to reach out directly to us should you need any further assistance.
ID
#2307625 Review #2307625 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Cancel all future orders - Cust. ID 24755154
New Reviewer

Nothing, this doesn't create any difference. I've had better.

User's recommendation: To each his own.